کلاس آموزش طراحی سایت

چگونه می توان میزان بازدید وبلاگ خود را افزایش داد – (۲۷ نکته ثابت شده)

راه اندازی یک وبلاگ این روزها با بسترهایی مانند وردپرس آسان شده است. با این وجود به محض فعال شدن ، چالش بزرگ بعدی شما این است که بازدید بیشتری را به وبلاگ یا وب سایت خود وارد کنید.

نگران نباشید ، برای تبلیغ وبلاگ خود نیازی نیست که یک معلم بازاریابی باشید. با استفاده از بهترین روش های اثبات شده می توانید به راحتی بازدید وبلاگ خود را افزایش دهید تا بازدید کننده بیشتری داشته باشید.

در این مقاله ، ما ساده ترین و تست شده ترین نکات را برای افزایش بازدید وبلاگ خود مانند یک بازاریاب متخصص به اشتراک خواهیم گذاشت.

increaseblogtraffic1

 

برخلاف سایر مقالات در مورد افزایش بازدید وبلاگ ، ما فقط قصد داریم نکاتی را به اشتراک بگذاریم که شخصاً برای افزایش بازدید وب سایت خود به ماهانه به میلیون ها بازدید صفحه استفاده کرده ایم.

ما همچنین تمام تلاش خود را کرده ایم تا این جامع ترین راهنمای ترافیک وب سایت باشد ، بنابراین شما می توانید برای تجارت خود یک استراتژی کلی بازدید از وبلاگ داشته باشید.

آماده؟ بیایید شروع کنیم.

قبل از شروع – اعلان های فشار را برای سایت خود تنظیم کنید

ما از ابزاری به نام PushEngage استفاده می کنیم . این یک نرم افزار freemium است که ما به شدت برای همه وبلاگ نویسان ، دارندگان وب سایت ها و سایت های تجارت الکترونیک توصیه می کنیم.

این به شما امکان می دهد اعلان هایی را که به سختی از دست می دهید برای بازدید کنندگان خود ارسال کنید ، بنابراین شما میزان تعامل بسیار بیشتری نسبت به شبکه های اجتماعی یا ایمیل دریافت می کنید.

بهترین قسمت این است که شما می توانید با بازدید کنندگان از سایت خود خارج شوید.

ما از آن در همه وب سایت های خود استفاده می کنیم و تا حد زیادی بهترین کانال بازدید برای ما است.

بسیاری از دارندگان وب سایت از این تاکتیک اطلاع ندارند زیرا در گذشته راه اندازی آن دشوار بود. PushEngage کار را آسان کرده است. در اینجا نحوه افزودن اعلان های فشار وب در وردپرس آورده شده است .

هنگامی که این کار را انجام می دهید ، هر یک از نکات زیر رشد بازدید پیچیده ای را ایجاد می کند!

۱. برای درک کاربران خود ، پروفایل مخاطب ایجاد کنید

audienceprofiles

 

قبل از اینکه شروع به تولید محتوا برای وبلاگ خود کنید ، مهم است که کمی وقت صرف درک مخاطب هدف خود و آنچه آنها به دنبال آن هستند ، شود.

با پاسخ به س theالات زیر می توانید به سرعت یک چارچوب مخاطب ایجاد کنید:

  • مخاطبان شما چه کسانی هستند؟
  • آنها با چه مشکلاتی روبرو هستند که می توانید به حل آنها کمک کنید؟
  • آنها به دنبال چه نوع محتوایی هستند؟
  • چگونه آنها در حالت ایده آل سعی می کنند پاسخ سوالات خود را پیدا کنند؟

پاسخ به این سوالات به شما کمک می کند تا تصویر واضح تری از مخاطبان مورد نظر خود بدست آورید.

همچنین می توانید با افزودن سوالهای شخصی شده دیگری مانند این موارد ، این مورد را گسترش دهید.

  • آن ها چند ساله هستند؟
  • چه مشاغلی دارند؟
  • سطح تحصیلات آنها چقدر است؟
  • سطح تخصص آنها در موضوع وبلاگ شما چقدر است؟

این پروفایل مخاطبان در صنعت تجارت الکترونیکی به عنوان شخصیت خریدار نیز شناخته می شوند. اگر فروشگاه اینترنتی دارید ، توصیه می کنیم این راهنمای دقیق نحوه ایجاد شخصیت خریدار را با مثالها و الگوها بررسی کنید.

۲. برای برنامه ریزی استراتژی محتوای خود ، تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید

keywordresearch 1

 

تحقیق کلمات کلیدی روشی است که توسط سازندگان محتوا و کارشناسان سئو استفاده می شود. به شما کمک می کند کلمات و جملات خاصی را که کاربران در Google و سایر موتورهای جستجو تایپ می کنند کشف کنید و محتوای مورد نظر خود را پیدا کنید.

به طور معمول ، مبتدیان هنگام ایجاد محتوا فقط به بهترین حدس های خود اعتماد می کنند. همانطور که می توانید تصور کنید ، این استراتژی یک ضربه مهم است.

اگر از استراتژی “بهترین حدس” استفاده می کنید ، احتمال زیادی وجود دارد که مقالات شما در موتورهای جستجو رتبه بالایی نداشته باشند.

صرفاً به این دلیل که هیچ کس به دنبال کلمات کلیدی مورد استفاده شما نیست یا رقابت بیش از حد برای این کلمات کلیدی وجود دارد.

با انجام جستجوی مناسب کلمات کلیدی ، مزایای زیر را باز خواهید کرد:

  • اصطلاحات جستجوی واقعی که افراد به دنبال آن هستند را کشف کنید
  • ایده های محتوای منحصر به فرد برای عبارات جستجوی محبوب پیدا کنید
  • از رقبای خود بیاموزید و آنها را با محتوای بهتر شکست دهید
  • برای هدایت ترافیک ثابت به وبلاگ خود ، یک سری مقاله ستونی ایجاد کنید

حال سوال این است که شما در حقیقت چگونه تحقیق در مورد کلمات کلیدی را انجام می دهید؟ خوشبختانه ، آنقدرها هم که فکر می کنید دشوار نیست.

ابزار تحقیق و پرداخت رایگان کلمات کلیدی زیادی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند. ما برای استراتژی محتوای خود از SEMRush استفاده می کنیم.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک کلمه کلیدی ، یک وبلاگ / وب سایت وب سایت رقبا یا URL خود را وارد کنید تا ایده های بیشتری درباره کلمات کلیدی پیدا کنید.

ما یک راهنمای دقیق در مورد چگونگی انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای وبلاگ وردپرس شما با دستورالعمل های گام به گام ایجاد کرده ایم.

۳. یک تقویم تحریریه تهیه کنید

editorialcalendar

 

هنگامی که تحقیق کلمات کلیدی را انجام دادید ، احتمالاً با ایده های زیادی برای ارسال وبلاگ مواجه خواهید شد.

گاهی اوقات ، لیست بزرگی از کلمات کلیدی می تواند مبتدیان را به مرحله ای برساند که آنها به راحتی تسلیم شوند.

برای اطمینان از اینکه این اتفاق برای شما نیفتاده است ، توصیه می کنیم یک تقویم سرمقاله (یک طرح بازی) ایجاد کنید. به یاد داشته باشید ، هیچ وبلاگ بزرگی در یک روز ساخته نشده است.

ایجاد یک وبلاگ موفق به زمان و تلاش مداوم نیاز دارد .

ایجاد یک تقویم سرمقاله به شما کمک می کند طرح را ایجاد کنید و به آن پایبند باشید.

ابزارهای مفیدی وجود دارد که می توانید مانند آسانا و ترلو برای نام بردن از آنها استفاده کنید.

این ابزارها دارای یک مجموعه از ویژگی های قدرتمند هستند که به شما کمک می کنند در بالای بازی خود باشید.

هدف این است که سازماندهی کنید ، یک دید پرنده از استراتژی خود ایجاد کنید ، و بهره وری بیشتری داشته باشید.

در اینجا برخی از نکات بیشتر در مورد مدیریت کارآمد گردش کار تحریریه شما وجود دارد.

  • خیلی به خودت سخت نگیر هفته ای با دو مقاله شروع کنید و هر زمان که می توانید به تدریج سرعت خود را افزایش دهید.
  • با برنامه انتشار خود سازگار باشید. اطمینان حاصل کنید که تقویم خود را دنبال کرده و محتوای منظم را طبق برنامه منتشر کرده اید.
  • یادداشت ها ، ایده های کلمات کلیدی و رئوس مطالب را به تقویم خود اضافه کنید. این به شما کمک می کند هنگام نشستن برای نوشتن مطالب با کیفیت بهتری تولید کنید.
  • از رنگ ها ، برچسب ها ، دسته ها و سایر ویژگی ها در برنامه تقویم خود استفاده کنید تا بصری تر و منظم تر شود.

در اینجا چند نکته بیشتر در مورد مدیریت یک تقویم سرمقاله برای وبلاگ خود آورده شده است .

۴. محتوای جامع و مفید ایجاد کنید

bettercontent

 

مهمترین چیزی که کاربران و موتورهای جستجو به دنبال آن هستند محتوای با کیفیت خوب است.

برای یک وبلاگ ، یک محتوای با کیفیت معمولاً یک مقاله جامع در مورد یک موضوع خاص است که تمام جزئیات را در بر می گیرد. این امر برای کاربران بسیار مفید است.

این مقالات جامع به عنوان “مقالات ستونی” شناخته می شوند. سایر متخصصان ممکن است از آنها به عنوان محتوای شاخص یا مقالات سنگ بنای اصلی یاد کنند.

اصولاً اینها مهمترین مقالات شما هستند. شما باید امیدوار کننده ترین کلمه کلیدی را انتخاب کنید و سپس اطلاعات بیشتری را که می توانید در یک مقاله بلند مدت ارائه دهید.

شما باید تا آنجا که ممکن است مقالات ستونی ایجاد کنید تا تمام کلمات کلیدی مهم صنعت خود را پوشش دهد.

در زیر نکاتی ذکر شده است که باید هنگام ایجاد محتوای ستون به خاطر بسپارید:

  • محتوای ستون می تواند هر نوع مقاله ای باشد. به عنوان مثال ، یک راهنمای راهنما ، آموزش ، مقاله مقایسه ، مقاله نظر ، فهرست و غیره.
  • تفاوت محتوای ستون با سایر مقالات در جامع تر بودن مقالات ستون شما و ارائه اطلاعات عمیق در مورد موضوع است.
  • مقالات ستون شما وابسته به زمان نیستند. آنها همیشه سبز و همیشه مفید هستند. اگرچه ما توصیه می کنیم آنها را با اطلاعات جدید به روز کنید تا در بالای نتایج جستجو باشید.

در ادامه این مقاله نکات بیشتری را بیان خواهیم کرد که به شما کمک می کند مقالات ستونی با کیفیت بالا ایجاد کنید تا از موتورهای جستجوگر بازدید بیشتری داشته باشید.

۵. مطالب خود را قابل خواندن کنید

readability

 

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، موتورهای جستجو و کاربران مقاله های طولانی تر و جامعی را دوست دارند که تمام اطلاعات مورد نیاز را ارائه می دهند.

اکنون مسئله این است که انسان فاصله کوتاهی دارد.

کمی مشکل در خواندن یا درک کردن ، کاربران شما را به تعویق می اندازد ، و آنها بدون نگاه کردن به تمام اطلاعات مفیدی که شما ارائه داده اید ، آنجا را ترک می کنند.

برای حل این مشکل قبل از وقوع ، باید خواندن تمام مطالب خود را آسان کنید.

یک مکان خوب برای شروع این است که مقاله خود را با جملات کوچک و با استفاده از لحن دوستانه و تصاویر بسیار زیاد ارائه دهید.

در زیر فقط برخی از نکات اساسی برای خوانا و کاربر پسندتر کردن محتوای شما آورده شده است.

  • از جملات و پاراگرافهای کوچکتر استفاده کنید. این فضای سفید زیادی را در اطراف متن ایجاد می کند تا جستجو و خواندن را آسان تر کند.
  • سعی کنید تایپوگرافی را با استفاده از قلم های خواناتر ، اندازه بزرگ قلم و فاصله زیاد خطوط ، بهبود ببخشید .
  • نمره خوانایی مطالب خود را بررسی کنید. Yoast SEO دارای یک ابزار داخلی برای آن است ، همچنین می توانید تعداد زیادی جستجوگر آنلاین خوانایی را پیدا کنید
  • از گرامر جستجوگر استفاده کنید. ما توصیه می کنیم از Grammarly استفاده کنید ، این نه تنها دستور زبان را بررسی می کند بلکه در واقع به شما کمک می کند تا بهتر بنویسید.
  • از تصاویر ، عکسهای صفحه ، فیلم ها ، اینفوگرافیک و سایر عناصر بصری استفاده کنید. این عناصر رسانه ای مقاله شما را بسیار جذاب و خوانا تر می کند.

۶. اصول SEO را در وب سایت خود بیاموزید و استفاده کنید

seo

 

SEO مجموعه ای از بهترین روش ها است که به شما کمک می کند وب سایت خود را موتور جستجوی دوستانه تری داشته باشید. برای بهبود وب سایت خود نیازی نیست که یک “SEO Guru” باشید.

برخلاف تصور عمومی ، هر کسی می تواند بدون استخدام متخصص ، وب سایت خود را انجام دهد. ابزارها و افزونه های SEO ، مشاوره رایگان و آموزش گام به گام فراوانی در دسترس است که می توانید استفاده کنید.

ما توصیه می کنیم از پلاگین All in One SEO برای همه وب سایت های وردپرس استفاده کنید. این جامع ترین ابزار سئو و بهینه سازی وب سایت است. نسخه رایگان شامل تمام ویژگی های SEO است که در وب سایت خود نیاز دارید.

همه راهنمایی های لازم در مورد سئو را می توانید در راهنمای کامل SEO وردپرس برای مبتدیان بیاموزید . این شامل دستورالعمل های گام به گام است و دقیقاً همان تنظیمات SEO است که ما در وب سایت های خود استفاده می کنیم.

۷. یادگیری نوشتن عناوین عالی

headlines

 

وقتی کاربران محتوای شما را در نتایج جستجو یا RSS دریافت می کنند ، اولین چیزی که مشاهده می کنند عنوان مقاله شما است.

عنوان پست جذاب وبلاگ برجسته است و کلیک های بیشتری دارد. در حالی که یک عنوان ساده و خسته کننده نادیده گرفته می شود ، و کاربران احتمالاً با آن پیمایش می کنند.

این باعث می شود تیترها بسیار مهم باشند.

شما باید بیاموزید که چگونه برای پست های وبلاگ خود عناوین بهتری بنویسید که توجه کاربران را به خود جلب کرده و کلیک های بیشتری دریافت کنید.

خوشبختانه مدت هاست که کارشناسان وبلاگ نویسی در مورد عناوین تحقیق می کنند و شما می توانید از یافته های آنها بهره مند شوید.

اینها عناصر اصلی ساخت یک عنوان موثر هستند:

  • یک عنوان خوب باعث واکنش احساسی می شود (شادی ، تعجب ، شوک ، کنجکاوی ، ترس ، هیجان ، حرص و طمع و …).
  • این یک پاداش و ارزش به کاربران ارائه می دهد
  • این محتوا را با درج کلمات کلیدی هدف تبلیغ می کند

نویسندگان تبلیغات از کلمات قدرتمند برای تحریک پاسخ های احساسی استفاده می کنند. آنها به کاربران می گویند که چرا مقاله با ارزش است یا با کلیک روی عنوان چه چیزی بدست می آورند.

سرانجام ، یک عنوان خوب شامل فراخوانی برای کاربران است که اغلب ظریف و گاه ضمنی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، به شما توصیه می کنیم این عناوین ویروسی شده و آنچه می توانید از آنها یاد بگیرید را بررسی کنید.

برای کمک به ایجاد عناوین بهتر می توانید از ابزار رایگان تجزیه و تحلیل عنوان زیر استفاده کنید:

  • تجزیه و تحلیل عنوان OptinMonster
  • تجزیه و تحلیل عنوان MonsterInsights
  • تجزیه و تحلیل عنوان EMV

تیم ما به طور مرتب از این سه ابزار برای ایجاد عناوین و عنوان های بهتر پست وبلاگ استفاده می کند.

۸. پیوند داخلی را به یک وظیفه معمول تبدیل کنید

internallinks

 

اکنون که شروع به ایجاد محتوای خوب کرده اید ، مهم است که از مقاله های موجود وبلاگ خود به مقالات خود پیوند دهید. به این لینک داخلی گفته می شود و نقش بسزایی در سئو سایت دارد.

در اینجا مهم است که پیوند داخلی بسیار مهم است:

  • پیوندهای داخلی به Google کمک می کند تا زمینه و رابطه بین مقالات مختلف در وب سایت شما را درک کند. سپس از این اطلاعات به عنوان سیگنال های رتبه بندی استفاده می کند.
  • پیوندهای داخلی ، وقتی از لحاظ استراتژیک و متناسب قرار بگیرند ، می توانند به شما در افزایش بازدید صفحه و کاهش نرخ پرش کمک کنند.
  • دشوارتر است که از وب سایت های شخص ثالث بخواهید که مقالات شما را پیوند دهند. ایجاد لینک در سایت خود آسان تر است.

ما توصیه می کنیم از مقاله های جدید خود پیوند به مقالات قدیمی خود عادت کنید.

از آنجا که پیوندهای داخلی نقش مهمی در سئو سایت دارند ، ما حتی آن را به عنوان بخشی از چک لیست پیش از انتشار برای نویسندگان خود قرار داده ایم.

۹. شروع به تولید بک لینک بیشتر کنید

backlinks

 

بک لینک پیوند ورودی به محتوای شما از یک وب سایت خارجی است. بک لینک یکی از تأثیرگذارترین سیگنال ها در رتبه بندی گوگل است.

گرفتن بک لینک از وب سایت ها و وبلاگ های معتبر بسیار دشوار است. نه فقط برای مبتدیان ، حتی وبلاگ نویسان باتجربه نیز با آن دست و پنجه نرم می کنند.

در اینجا چند نکته برای دریافت بک لینک با کیفیت به وب سایت خود آورده شده است:

  • با تأثیرگذاران و وبلاگ های معتبر در صنعت خود تماس بگیرید و سپس درباره محتوای خاصی در وب سایت خود که ممکن است بخواهند پیوند دهند به آنها بگویید.
  • ارسال پست های مهمان در وبلاگ ها و وب سایت های دیگر.
  • با تأثیرگذاران و وبلاگ نویسان در وبلاگ خود مصاحبه کنید. آنها احتمالاً می خواهند به کاربران خود اطلاع دهند تا از مصاحبه خود بیرون بیایند و شما یک لینک برگشت دریافت خواهید کرد.
  • ساده ترین راه برای گرفتن بک لینک ، افزودن پیوند به وب سایت خود در تمام پروفایل های شبکه های اجتماعی خود است.

۱۰. تصاویر ، نمودارها ، اینفوگرافها را برای ایجاد محتوای جذاب بصری اضافه کنید

images

 

در مرحله ۵ ، ما اشاره کردیم که افزودن تصاویر و نمودارها به مقالات شما باعث خوانایی بیشتر آن می شود.

از آنجا که عناصر بصری بسیار مهم هستند ، ما معتقدیم که آنها شایسته جایگاه خود در این لیست هستند.

مغز ما به عنوان یک انسان ، عناصر بصری را ترجیح می دهد. ما رنگ ها و اشیا را دوست داریم زیرا زیبایی شناسی پاسخ های احساسی را در مغز ما ایجاد می کند. این باعث می شود که بیشتر درگیر و غوطه ور در محیط پیرامون خود باشیم.

مردم عاشق نگاه کردن به اینفوگرافی هستند زیرا اطلاعات را جذاب و قابل استفاده می کنند.

تصاویر موجود در پست های وبلاگ شما توجه کاربر را به خود جلب می کند و به او کمک می کند تا علاوه بر عنصر بصری بلکه متن اطراف آن را نیز متمرکز کند.

اگر تازه کار خود را شروع کرده اید ، پس لازم است بدانید که نمی توانید از هر تصویری که در اینترنت می بینید فقط استفاده کنید. تصاویر توسط کپی رایت محافظت می شوند و سرقت مطالب دارای حق چاپ می تواند عواقب جدی داشته باشد.

همچنین بخوانید:   ویدیو راجب گزینه درخواست عدم برسی موتورهای جستجو از سایت وردپرسی چیست ؟ و چرا باید استفاده کنیم؟

در حالت ایده آل ، شما می خواهید از تصاویر ، گرافیک ها و عکس های خود استفاده کنید ، اما همه وبلاگ نویسان طراح گرافیک یا عکاس نیستند.

خوشبختانه ، منابع بسیار زیادی برای یافتن تصاویر رایگان از حق امتیاز وجود دارد و حتی ابزارهایی وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها به راحتی گرافیک خود را ایجاد کنید. در اینجا چند منبع مفید آورده شده است:

  • ۱۶ مکان مناسب برای یافتن تصاویر رایگان در دامنه عمومی
  • ۱۶ بهترین ابزار برای ایجاد تصاویر بهتر برای پست های وبلاگ خود
  • راهنمای نحوه بهینه سازی تصاویر برای ارسال های وبلاگ

۱۱. به مقاله های خود فیلم اضافه کنید

videos

 

فیلم ها موفق ترین شکل محتوا در اینترنت هستند. کاربران زمان بیشتری را صرف ارسال پست های وبلاگ حاوی فیلم می کنند تا فقط متن و تصویر.

افزودن فیلم به مقالات خود در وردپرس بسیار آسان است. با این حال ، هرگز نباید فیلم ها را در وردپرس بارگذاری کنید زیرا برای پخش جریانی فیلم ها بهینه نشده است.

ویدئویی که در سرور میزبانی وردپرس شما میزبانی می شود منابع زیادی را اشغال می کند و تجربه کاربر وحشتناک خواهد بود.

بهترین روش برای افزودن فیلم به سایت وردپرس خود ، بارگذاری آنها در YouTube و سپس تعبیه آنها در پست های وبلاگ خود است.

این باعث می شود شما بیشتر در معرض دید باشید زیرا YouTube دومین موتور جستجوی بزرگ جهان و یک پلتفرم محبوب رسانه های اجتماعی است.

روش های زیادی وجود دارد که به راحتی می توانید محتوای ویدیویی را برای وب سایت خود ایجاد کنید. در اینجا چند مورد وجود دارد که می توانید با آنها شروع کنید:

  • می توانید با استفاده از دستورالعمل های صوتی بیش از حد ، اسلایدهای نحوه آموزش را ایجاد کنید
  • شما می توانید screencasts ایجاد کنید
  • مصاحبه ها را با سایر وبلاگ نویسان و افراد تأثیرگذار در صنعت خود ضبط کنید
  • با افزودن فیلم های خود که در حالت سلفی گرفته شده اند ، به یک وبلاگ نویس تبدیل شوید

برای ویرایش ویدیو ، اگر از Mac استفاده می کنید ، iMovie کاملاً قادر به انجام ویرایش های اساسی فیلم است. کاربران ویندوز می توانند از نرم افزار ویرایش فیلم رایگان مانند Lightworks یا Shotcut برای ویرایش اساسی استفاده کنند.

۱۲. از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید

ugc

 

محتوای تولید شده توسط کاربر در واقع هر محتوایی است که در نتیجه فعالیت کاربر در وب سایت شما تولید می شود. این شامل نظرات ، توصیفات ، پست های مهمان ، بررسی کاربران و موارد دیگر است.

محتوای تولید شده توسط کاربر به شما کمک می کند تا بازدید بیشتری را به وب سایت خود وارد کنید زیرا به کاربران چندین فرصت برای مشارکت و مشارکت در اختیار شما قرار می دهد.

وقتی کاربران بیشتر روی وب سایت شما می مانند ، احتمال بازگشت یا اشتراک گذاری و حتی خرید از وب سایت شما بیشتر است.

انواع مختلفی از محتوای تولید شده توسط کاربر وجود دارد که می توانید اضافه کنید. شما باید بهترین گزینه را برای وبلاگ خود انتخاب کنید و از آنجا شروع کنید.

برای ایده های بیشتر ، به راهنمای ما در مورد چگونگی استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر در وردپرس برای رشد وب سایت خود مراجعه کنید.

۱۳. طراحی وب سایت خود را تمیز و بدون درهم و برهم نگه دارید

cleandesign

 

بسیاری از تم های عالی وردپرس در بازار موجود است. مشکل این است که بسیاری از مبتدیان می خواهند از موضوعی با همه زنگ ها و سوت ها استفاده کنند. این مضامین همیشه طراحی مناسبی برای وب سایت شما نیستند.

طراحی بد وب سایت باعث می شود کاربران بیشتر وقت خود را در وبلاگ خود نگذرانند و این باعث کاهش بازدید از صفحه شما می شود.

در حالی که یک طراحی خوب به آنها کمک می کند محتوای بیشتری کشف کنند ، بخشهای مختلف را کاوش کنند و زمان بیشتری را سپری کنند.

کاربران اغلب از ما می پرسند که چگونه بهترین موضوع را انتخاب کنیم؟ پاسخ ما این است که همیشه برای سادگی تلاش کنیم.

یک تم ساده ، تمیز و کاربردی اولین احساس خوب را ایجاد می کند و بهترین تجربه کاربری را ارائه می دهد.

اگر به دنبال توصیه های موضوعی هستید ، ویترین های متخصص ما را بررسی کنید:

  • بهترین تم های وردپرس برای نویسندگان
  • بهترین تم های رایگان وبلاگ وردپرس
  • بهترین تم های ساده وردپرس

۱۴. برای بارگذاری سریعتر صفحات ، سرعت وب سایت را بهینه کنید

websitespeed

 

در این دوره از رضایت فوری ، هیچ کس نمی خواهد منتظر بارگذاری یک وب سایت باشد. اگر وب سایت شما کند است ، پس از آن کاربران به سادگی وب سایت شما را قبل از بارگیری ترک می کنند.

موتورهای جستجوگر مانند گوگل نیز سرعت وب سایت و زمان بارگذاری صفحه را به عنوان یکی از فاکتورهای مهم رتبه بندی در نظر می گیرند.

برای اطمینان از سریع بارگیری وب سایت خود ، باید عملکرد وردپرس خود را بهینه کنید. این به این معنی است که شما باید از حافظه پنهان استفاده کنید ، از نفخ غیر ضروری خودداری کنید و تصاویر خود را بهینه کنید.

ما گام به گام راهنمای بهینه سازی عملکرد وردپرس را آماده کرده ایم که به شما کمک می کند وب سایت خود را بدون استخدام برنامه نویس سرعت دهید.

۱۵. لیست ایمیل خود را فوراً شروع کنید
emaillist 1

 

بیشتر مبتدیان وقت زیادی را صرف آوردن کاربران جدید به وب سایت خود می کنند. با این حال ، بیش از 70٪ از کاربران وب سایت شما را ترک نخواهند کرد.

ترفند برای افزایش بازدید وبلاگ شما این نیست که فقط بازدید کنندگان جدید به دست آورید ، اما همچنین باید بازدیدکنندگان موجود را دوباره برگردانید.

چگونه اطمینان حاصل می کنید که کاربران به وب سایت شما بازگردند؟

این کار را با درخواست از آنها برای عضویت در وبلاگ شما انجام می دهید.

کاربران می توانند در پروفایل های شبکه های اجتماعی وب سایت شما مشترک شوند. با این حال ، بیشتر شبکه های اجتماعی دسترسی شما را محدود می کنند و کاربران شما فقط می توانند برخی از مطالب شما را مشاهده کنند.

به همین دلیل است که شما باید لیست ایمیل خود را ایجاد کنید.

بهترین چیز در مورد لیست ایمیل شما مالکیت آن است. هیچ کس نمی تواند دسترسی شما را محدود کند و شما مستقیماً به صندوق ورودی کاربر خود دسترسی پیدا می کنید.

بازاریابی از طریق ایمیل مقرون به صرفه ترین و بسیار کارآمدترین ابزار بازاریابی در اختیار شماست.

شما هر روز مشترکین بالقوه خود را بدون داشتن لیست ایمیل از دست می دهید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع ، لطفا مقاله ما را بخوانید که چرا ایجاد لیست ایمیل از اهمیت زیادی برخوردار است .

پس از داشتن لیست ایمیل ، می توانید برای آوردن بازدیدکنندگان بیشتر به وبلاگ خود ، خبرنامه های ایمیل منظم ارسال کنید.

توصیه می کنیم از Contact Contact ، SendinBlue یا ConvertKit استفاده کنید .

در اینجا راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه ایجاد خبرنامه ایمیل آورده شده است .

۱۶. به طور خودکار پست های وبلاگ خود را به اشتراک بگذارید

share

 

وقتی تأکید می کنیم که باید یک لیست ایمیل تهیه کنید ، منظور ما این نیست که شما باید از ایجاد یک رسانه اجتماعی پیروی کنید.

کاملاً برعکس ، در واقع ، ما می خواهیم شما به دنبال ساختن یک رسانه اجتماعی در تمام سیستم عامل های مهم اجتماعی باشید و حتی سیستم عامل های جدیدی پیدا کنید که می توانید آنها را کشف کنید.

مشکلی که در وب سایت های شبکه های اجتماعی وجود دارد این است که شما مجبورید مرتباً محتوا ارسال کنید تا پروفایل های خود را فعال نگه دارید و به وبلاگ خود مراجعه کنید.

اگر این کار را به صورت دستی انجام دهید ، به زودی زمان زیادی را صرف اشتراک مطالب خواهید کرد.

IFTTT اینجاست . این یک سرویس آنلاین رایگان است که به شما امکان می دهد پست های وبلاگ وردپرس خود را به طور خودکار در وب سایت های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید .

۱۷. مقالات قدیمی خود را به طور مرتب در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

shareoldposts

 

اگر مانند اکثر وبلاگ ها هستید ، احتمالاً فقط یک مقاله در روز منتشر می کنید ، این بدان معناست که برای بقیه روز ، هیچ بروزرسانی از طرف شما در شبکه های اجتماعی انجام نمی شود.

در سیستم عامل هایی مانند Twitter ، توییت شما به زودی از بین می رود و احتمالاً کاربران حتی آن را نمی بینند.

آیا خوب نیست اگر بتوانید به طور خودکار محتوای قدیمی خود را در فواصل منظم در طول روز به اشتراک بگذارید؟

این به شما کمک می کند تا با افزایش دید و فعال نگه داشتن پروفایل ها ، از رسانه های اجتماعی بازدید بیشتری داشته باشید.

خوشبختانه ، شما می توانید آن را با ابزارهایی مانند Buffer و Revive Old Posts خودکار کنید .

با استفاده از Buffer ، باید به طور دستی به روزرسانی های خود را بارگذاری کنید. از طرف دیگر ، Revive Old Posts به شما امکان می دهد مقالات قدیمی خود را به طور خودکار به اشتراک بگذارید.

۱۸. سایر شبکه های اجتماعی را کاوش کنید

 

بسیاری از وب سایت های رسانه های اجتماعی در خارج وجود دارد ، اما بسیاری از ما تمام وقت خود را در چند سیستم عامل برتر مانند فیس بوک و توییتر می گذرانیم.

بدیهی است که شما می خواهید بر روی آنها تمرکز کنید تا بازدید بیشتری را به وبلاگ خود هدایت کنید.

با این حال ، بسته به موضوعات وبلاگ خود ، ممکن است در سایر سیستم عامل های اجتماعی که جمعیت کمتری دارند ، موفقیت بیشتری کسب کنید.

به عنوان مثال ، اگر وبلاگ شما در مورد ایجاد مشاغل است ، ممکن است کاربران جذاب تری را در LinkedIn پیدا کنید.

اگر یک سبک زندگی یا وبلاگ مد دارید ، اینستاگرام ممکن است بستری باشد که باید روی آن تمرکز کنید.

شما همیشه می توانید وقت خود را در Quora صرف کنید تا به سوالات کاربر که بک لینک ایجاد می کند و به افزایش بازدید وبلاگ کمک می کند ، پاسخ دهید.

ما توصیه می کنیم که سعی کنید زمان بیشتری را به غیر از این دو شبکه بزرگ در شبکه های اجتماعی صرف کنید. ممکن است در آنجا مخاطبان پرشورتر و طرفداران بیشتری پیدا کنید.

۱۹. در انجمن های آنلاین شرکت کنید

onlinecommunities

 

جوامع آنلاین به دلیل این که قبلاً کاربرانی را جذب کرده اند که به موضوعاتی که شما در وبلاگ های خود بحث می کنید علاقه مند شده اند ، منبع خوبی برای بازدید هستند.

می توانید انجمن های کوچکتر را در Reddit ، گروه های LinkedIn ، گروه های Facebook ، انجمن های YouTube و موارد دیگر پیدا کنید.

نکته حرفه ای: فقط شروع به ارسال پیوند به مقالات خود نکنید. به این اسپم می گویند و ناظران فوراً شما را مسدود می کنند.

شما باید کمی وقت خود را صرف ایجاد اعتبار ، پاسخ دادن به سوالات ، پیوستن به بحث ها کنید و سپس فقط در صورت مناسب بودن وب سایت خود را به اشتراک بگذارید.

۲۰. گروههای آنلاین خود را بسازید

groups

 

روش دیگر ایجاد یک پیرو پرشور در اطراف وبلاگ خود ایجاد گروه آنلاین خودتان است. شما می توانید از سیستم عامل های رایگان مانند فیس بوک یا LinkedIn استفاده کرده و کاربران خود را به عضویت دعوت کنید.

با رشد جامعه ، نفوذ شما نیز افزایش خواهد یافت. شرکت کنندگان فعال در گروه شما به شما کمک می کنند وبلاگ خود را در پروفایل های رسانه های اجتماعی خود تبلیغ کنید.

بعد از مدتی ، این انجمن کوچک می تواند منبع اصلی بازدید وبلاگ شما باشد.

۲۱. در وب سایت های پرسش و پاسخ شرکت کنید

qna

 

شاید متوجه شده باشید که بعضی اوقات جوابهای قدیمی چندین ساله وب سایتهایی مانند Stack Exchange ، Quora یا TripAdvisor از وبلاگهای معتبرتر در نتایج جستجو پیشی می گیرند.

وب سایت های پرسش و پاسخ یکی از بزرگترین انجمن های آنلاین در اینترنت هستند.

مزیت پاسخگویی به سوالات در این سیستم عامل ها این است که پاسخ شما برای مدت زمان طولانی زنده خواهد ماند ، به این معنی که می تواند به یک منبع منظم برای بازدید از وبلاگ شما تبدیل شود.

یک بار دیگر ، ما به شما توصیه نمی کنیم فقط برای ارسال پیوندهای خود به آنجا بروید. درعوض ، شما باید پاسخ های دقیق و واقعی را با پیوند به پست های وبلاگ خود بنویسید ، فقط در صورتی که در متن متناسب باشد.

۲۲. تأثیرگذارها را در رسانه های اجتماعی پیدا کرده و درگیر آنها شوید

influencermarketing

 

تأثیرگذاران می توانند به شما در ارتقا blog وبلاگ کمک کنند و می توانند بازدید وب سایت شما را به میزان قابل توجهی تقویت کنند.

با این حال ، مسئله این است که اکثر تأثیرگذارها قبلاً چندین پیام دریافت می کنند. از آنجا که شما یک وبلاگ نویس جدید هستید ، آنها تصور می کنند که شما احتمالاً چیزی در قبال آنها ندارید.

بنابراین چگونه توجه یک تأثیرگذار را به خود جلب می کنید؟ مهمتر اینکه ، چگونه آنها را برای تبلیغ وبلاگ خود ترغیب می کنید؟

ابتدا باید با آنها در شبکه های اجتماعی مکالمه کنید.

در مرحله بعد ، محتوای آنها را با تفسیر خود به اشتراک بگذارید ، به موضوعات آنها پاسخ دهید ، در مورد پست های وبلاگ خود نظر دهید.

اطمینان حاصل کنید که هر یک از تعاملات شما به بحث آنها ارزش افزوده می دهد.

تأثیرگذارها وقتی کاربران از تلاش هایشان قدردانی می کنند ، آن را دوست دارند. آنها متوجه شما خواهند شد و شما را به یاد می آورند. پس از ایجاد رابطه ، می توانید به آنها نزدیک شوید تا به شما مشاوره بدهد.

به نظر می رسد کار زیادی باشد ، اما به شما کمک می کند دوستی های مادام العمر ایجاد کنید که سود متقابل دارند.

۲۳. برای اثبات ترافیک بیشتر از اثبات اجتماعی استفاده کنید

 

 

انسان حیوانات اجتماعی است. ما دوست داریم در مورد تجربیات دیگرانبه عنوان اثبات اجتماعی بدانیم و از آنها برای تصمیم گیری خود استفاده کنیم.

برای تبلیغ وبلاگ خود باید از این مدرک اجتماعی در وب سایت خود ، پروفایل های رسانه های اجتماعی ، توییت ها و ایمیل های خود استفاده کنید.

حالا ممکن است از خود بپرسید ، اگر من تازه کار خود را شروع کنم چه می کنم؟ چگونه می توانم از اثبات اجتماعی در وبلاگ خود استفاده کنم؟

راه های زیادی برای استفاده از اثبات اجتماعی وجود دارد ، حتی در یک وبلاگ جدید.

  • یک فرم بازخورد اضافه کنید و از کاربران بخواهید بازخوردی را که می توانید در وبلاگ خود به اشتراک بگذارید برای شما بگذارند.
  • مستقیماً به کاربران نزدیک شوید و توصیفات را جمع آوری کنید
  • از کاربران بخواهید که به مقالات شما امتیاز دهند
  • از کاربران بخواهید که نظرات خود را بنویسند
  • اعداد آب نبات مغزی هستند. تعداد رسانه های اجتماعی خود ، تعداد مشترکین لیست ایمیل و سایر شماره ها را به عنوان اثبات اجتماعی به اشتراک بگذارید .

اگر شماره های شما به اندازه سایر وبلاگ های موفق نیست نگران نباشید ، آنها هنوز هم اثبات اجتماعی قدرتمندی هستند.

۲۴. شبکه های اجتماعی را کنترل کنید

monitorsocialmedia

 

مردم همیشه در وب سایت های رسانه های اجتماعی مانند توییتر سوال می کنند. هشدارهایی را برای نظارت بر کلمات کلیدی در شبکه های اجتماعی تنظیم کنید و سپس به مکالمه بپردازید تا به سوالات آنها با پیوند به مقاله مرتبط در وب سایت خود پاسخ دهید.

همچنین می توانید از طریق نام تجاری ، پیوندها ، مکالمات و موارد دیگر ، وب سایت های رسانه های اجتماعی را کنترل کنید.

ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای این کار استفاده کنید. در اینجا برخی از بهترین ابزارهای نظارت بر شبکه های اجتماعی آورده شده است که می تواند همه کارها را برای شما آسان کند.

۲۵. رتبه بندی کلمات کلیدی وب سایت خود را پیگیری کنید

keywordrankings

 

پس از شروع تولید محتوا و تبلیغ آن ، باید میزان عملکرد هر محتوای قطعه را ردیابی کنید. علاوه بر این ، رتبه بندی برای کدام کلمات کلیدی است.

این کار را می توانید با ابزاری به نام Google Search Console انجام دهید. این یک ابزار رایگان است که توسط Google ارائه شده است و به شما کمک می کند عملکرد وب سایت خود را در جستجوی Google مشاهده کنید. ما یک راهنمای کامل کنسول جستجوی Google داریم که به شما آموزش می دهد چگونه از این ابزار بسیار قدرتمند مانند یک Pro استفاده کنید.

بعد ، شما می خواهید وب سایت های رقیب خود را کنترل کنید. کنسول جستجوی Google به شما نمی گوید چه کسی رتبه بالاتری از شما دارد و چرا.

برای آن ، شما به یک ابزار SEMRush نیاز دارید . همچنین به شما اطلاعات کاملی در مورد رقبا ، کلمات کلیدی برتر آنها و آنچه باید برای پیشی گرفتن از آنها انجام دهید ، می دهد.

۲۶. ترافیک وب سایت و تعامل کاربر خود را پیگیری کنید

analytics

 

اکنون که مقداری بازدید دریافت کرده اید ، باید بدانید که کاربران شما از کجا می آیند و وقتی در وب سایت شما هستند چه کاری انجام می دهند. بدون این داده ها ، شما نمی توانید استراتژی خود را ارزیابی کنید یا اقدامات بعدی خود را برنامه ریزی کنید.

اینجاست که Google Analytics وارد بازار می شود.

بازدیدکنندگان وب سایت شما را ردیابی می کند و به شما کمک می کند گزارشات مربوط به ترافیک ، تعامل و سایر فعالیتهای کاربر را در وب سایت خود مشاهده کنید. برای راهنمایی ، به آموزش گام به گام نحوه نصب Google Analytics در وردپرس مراجعه کنید .

بزرگترین مزیت استفاده از Google Analytics این است که می توانید ببینید کاربران شما هنگام بازدید از وب سایت شما چه کاری انجام می دهند. به مقاله ما در مورد چگونگی استفاده از Google Analytics برای ردیابی تعامل کاربر در وب سایت خود مراجعه کنید.

دانستن این داده ها به شما کمک می کند تا دو برابر کار کنید و کارهایی را که انجام نمی دهد متوقف کنید.

۲۷. یادگیری بازاریابی آنلاین و سئو را ادامه دهید

این نکات به شما کمک می کند تا بازدید وبلاگ خود را افزایش داده و مشترکان بیشتری کسب کنید.

با این وجود همزمان با رشد وبلاگ ، باید راه های بیشتری برای رشد تجارت خود بیاموزید.

امیدواریم این نکات به شما در افزایش بازدید وبلاگ کمک کرده باشد

آشکار سازی:ما در تیلو وب با پایبندی به اصول اخلاقی و اجتماعی به قانون کپی رایت احترام می گزاریم و اعلام می نماییم این مطلب از سایت
www.wpbeginner.com
برداشت و ترجمه شده است.با سپاس از توجه شما.

یوتیوب ما : TILOWEB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دنبال چی میگردی؟

اگر چیزی پیدا نکردی به پشتیبانی پیام بده