کلاس آموزش طراحی سایت

۱۷ روش تست شده و آسان برای رشد مشترکین لیست ایمیل شما

آیا به دنبال روش های اثبات شده برای رشد مشترکین لیست ایمیل خود هستید؟

اغلب مبتدیان به سادگی یک فرم optin نوار کناری را در وب سایت خود نصب می کنند و منتظر اشتراک کاربران می مانند. این منجر به رشد کند مشترک مشترکان می شود.

برای رشد سریعتر ، باید ارزش آن را به وضوح اعلام کنید و به کاربران خود فرصتهای متعددی را برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود قبل از ترک سایت خود ارائه دهید.

در این مقاله ، ما روش های آزمایش شده و اثبات شده خود را برای رشد لیست ایمیل شما که پیاده سازی آن آسان است و نتایج عظیم را به سرعت به ارمغان می آورد ، به اشتراک می گذاریم.

growyouremaillist

 

شروع شدن

اول ، شما باید اطمینان حاصل کنید که از یک سرویس ایمیل مارکتینگ حرفه ای استفاده می کنید .

استفاده از بهترین شرکت بازاریابی ایمیلی این اطمینان را می دهد که ایمیل های شما در پوشه هرزنامه قرار ندارند. همچنین مجموعه مناسبی از ابزارها را برای ساخت و رشد لیست ایمیل شما فراهم می کند.

توصیه می کنیم از Contact Contact استفاده کنید . این یکی از بزرگترین و محبوب ترین ارائه دهنده خدمات بازاریابی ایمیلی در جهان است.

برای راهنمایی کامل گام به گام ، به راهنمای ما در مورد نحوه شروع یک خبرنامه ایمیل به روش صحیح مراجعه کنید.

بعد ، شما به OptinMonster نیاز خواهید داشت . این بهترین نرم افزار تولید سرب در جهان است. به شما کمک می کند بازدیدکنندگان وب سایت را که رها کرده اید به مشترکان ایمیل تبدیل کنید.

اکنون که بهترین ابزار را در اختیار دارید ، بیایید نگاهی به برخی از مثرترین روش ها برای رشد لیست ایمیل خود بیندازیم.

۱. از چندین فرم ثبت نام استفاده کنید

multiple optins

 

همانطور که قبلاً اشاره کردیم بسیاری از مبتدیان با فرم ثبت نام خبرنامه ساده در نوار کناری خود شروع می کنند .

اگر می خواهید مشترکان ایمیل بیشتری دریافت کنید ، پس به چندین فرم ثبت نام نیاز دارید. این به کاربران شما فرصت بیشتری می دهد تا به لیست ایمیل شما بپیوندند.

ما توصیه می کنیم فرم ثبت نام نوار کناری خود را با یک نوار شناور چسبنده یا یک پنجره جعبه سبک ترکیب کنید . این نوع مبارزات بسیار موثر ، فرمهای ورود به سیستم شما را بیشتر به چشم می آورد.

با استفاده از مقررات نمایش OptinMonster ، می توانید محرک های مبتنی بر زمان و عملکرد را تنظیم کنید ، بنابراین کاربران شما همه optin ها را به یکباره مشاهده نمی کنند.

به عنوان مثال ، شما می توانید یک قانون نمایش تنظیم کنید که فقط زمانی که کاربر از کنار optin نوار کناری پیمایش می کند ، optin نوار پاورقی شناور را نشان دهد و فقط در هنگام رفتن به یک پنجره جعبه سبک نشان داده شود.

۲. از یک پنجره Exit-Intent استفاده کنید

exit intent demo

 

Exit-Intent® یک فناوری پیشرفته است که توسط OptinMonster ساخته شده است و رفتار ماوس کاربر را ردیابی می کند و در لحظه دقیق قرار گرفتن در معرض خروج از وب سایت شما ، فرم ثبت نام از طریق ایمیل را به آنها نشان می دهد.

آن را بعنوان Retargeting در محل تصور کنید.

برای تبدیل بازدیدکنندگان متروکه به مشترک ، می توانید از این فناوری در ترکیب با گیت های استقبال تمام صفحه ، پنجره های بازشونده سبد سبك یا سایر انواع optin استفاده كنید.

مایکل استلزنر از Social Media Examiner از آن برای افزودن بیش از 250،000 مشترک ایمیل جدید استفاده کرد .

۳. ارتقا محتوا مطالب را ارائه دهید

content upgrades

 

ارتقا محتوا یک روش بازاریابی است که با ثبت نام در لیست ایمیل خود به کاربران فرصت می دهید محتوای اختصاصی پاداش را دریافت کنند.

مثلا:

  • اگر پادکست اجرا می کنید ، می توانید نمایش یادداشت ها + رونویسی را به عنوان یک ارتقا  محتوا ارائه دهید.
  • اگر یک پست طولانی در وبلاگ دارید ، می توانید یک نسخه قابل بارگیری PDF را به عنوان یک ارتقا محتوا ارائه دهید
  • می توانید پست های وبلاگ خود را به یک لیست چک یا برگه تقلب تبدیل کنید و آن را به عنوان یک ارتقا محتوا ارائه دهید

در اینجا ۳۰ ایده دیگر برای ارتقا محتوا آورده شده است که می توانید استفاده کنید .

روانشناسی انسان نقش مهمی در اثربخشی ارتقا محتوا دارد. اصل روانشناسی معروف به اثر زیگارنیک بیان می دارد که افراد اگر خودشان آن را شروع کنند ، به احتمال زیاد تکمیل می کنند.

زیرا وقتی کاربر شروع به کار می کند (برای بارگیری ارتقا محتوا کلیک کنید) ، به احتمال زیاد کار را انجام می دهند (در لیست خود مشترک شوید).

به راهنمای گام به گام ما در مورد چگونگی افزودن ارتقا محتوا در وردپرس برای رشد لیست ایمیل خود مراجعه کنید.

۴. محتوای کامل یا نیمه گیت شده را در وردپرس اضافه کنید

gatedcontent

 

Gated Content محتوای وب سایت شماست که تا زمانی که بازدید کننده آدرس ایمیل خود را وارد نکند ، نمی توان به آن دسترسی داشت. می توانید از پلاگین ها برای مخفی کردن برخی از مطالب خود و یا پنهان کردن کل پست وبلاگ استفاده کنید تا زمانی که کاربر آدرس ایمیل خود را وارد کند.

در زمان های قدیم ، این تأثیر منفی بر رتبه بندی SEO شما داشت. اما با استفاده از فناوری مدرن مبتنی بر جاوا اسکریپت ، این تاثیری در رتبه بندی SEO شما ندارد.

در اینجا راهنمای گام به گام نحوه افزودن قفل محتوا در وردپرس آورده شده است .

۵. اجرای Giveaway و مسابقات

giveaway

 

یک راه آسان برای به دست آوردن سریع تعداد زیادی از دنبال کنندگان و مشترکان جدید ، اجرای یک مسابقه تبلیغاتی یا ویروسی است. برای راه اندازی یک مبارزات تبلیغاتی موفق به جایزه گران قیمت احتیاج ندارید.

کاربران می توانند با ارائه آدرس ایمیل ، اشتراک گذاری اجتماعی یا پیگیری شما در شبکه های اجتماعی به مسابقه شما بپیوندند. این یک اثر گلوله برفی ایجاد می کند و به شما کمک می کند تا به بسیاری از کاربران جدید دسترسی پیدا کنید.

ما توصیه می کنیم از RafflePress استفاده کنید که بهترین افزونه ارائه دهنده وردپرس در بازار است. همراه با سازنده بازی کشیدن و رها کردن با تعداد زیادی اقدامات اجتماعی برای موفقیت در مبارزات انتخاباتی شما.

برای جزئیات ، به راهنمای ما در مورد چگونگی اجرای یک هدایا / مسابقه موفق در وردپرس مراجعه کنید .

۶. چندین صفحه آهنربای سرب ایجاد کنید

leadmagnet

 

آهنربا سرب (که به آن رشوه انتخاب کردن نیز گفته می شود) انگیزه ای است که شما در ازای دریافت اطلاعات تماس از جمله نام ، ایمیل ، شماره تلفن و غیره به خریداران بالقوه ارائه می دهید.

پست های وبلاگ شما با محتوای قفل شده ، ارتقا محتوا و محتوای برتر همه در گروه آهنرباهای سرب قرار می گیرند.

همچنین بخوانید:   چگونه می توان بلاگ نویسان مهمان را به طور موثر در وردپرس جذب و مدیریت کرد

آهنرباهای سرب باید ارزش بیشتری به کاربران شما ارائه دهند. این می تواند یک کتاب الکترونیکی ، یک خبرنامه منابع ، لیست چک ، کتاب کار ، و غیره باشد. برای الهام بخشیدن به این 69 ایده آهنربای سرب بسیار موثر .

۷. از تخفیف و معاملات استفاده کنید

discount

 

گاهی اوقات تخفیف یا کوپن اختصاصی همان چیزی است که مشتری را ترغیب می کند تا سرانجام تصمیم بگیرد. با این حال ، چرا از این فرصت استفاده نمی کنید تا آنها را وادار کنید که به لیست ایمیل شما بپیوندند؟

اگر از ووکامرس استفاده می کنید ، برای ایجاد کوپن می توانید به سادگی به صفحه کوپن های ووکامرس بروید . پس از آن ، می توانید از نمایش “موفقیت” OptinMonster برای نشان دادن کد پس از ورود کاربران آدرس ایمیل خود استفاده کنید.

successcode

 

۸. برای رشد لیست ایمیل خود از فرم تماس استفاده کنید

contactformoptin

 

فرم های تماس فرصت عالی دیگری برای درخواست آدرس ایمیل کاربر را ارائه می دهند. کاربران از قبل آدرس ایمیل خود را وارد کرده و یک کادر تأیید کوچک می تواند به آنها اجازه دهد بدون وارد کردن مجدد آن مشترک شوند.

ما توصیه می کنیم از WPForms که بهترین فرم ساز وردپرس در بازار است استفاده کنید. به شما امکان می دهد فرم های خود را با خدمات برتر ایمیل مارکتینگ متصل کنید و به شما کمک می کند تا به راحتی با ابزار کشیدن و رها کردن فرم ها را بسازید.

برای راهنمایی های دقیق ، به مقاله ما در مورد نحوه استفاده از فرم تماس برای رشد لیست ایمیل خود در وردپرس مراجعه کنید.

۹. ثبت نام تماس برای اقدام را در صفحه فیس بوک خود اضافه کنید

فیس بوک دکمه های تماس با عمل را برای صفحات تجاری معرفی کرده است. این دکمه ها به صورت برجسته در بالای تصویر روی جلد شما نمایش داده می شوند و بدون پیمایش قابل مشاهده هستند.

fbcta

 

در اینجا نحوه افزودن دکمه ثبت نام به عنوان فراخوان اقدام در صفحه فیس بوک خود آورده شده است.

شما باید از صفحه فیس بوک خود دیدن کنید و دکمه آبی “افزودن یک دکمه” را مشاهده خواهید کرد.

addfbpagebutton

 

با این کار یک پنجره بازشو با چند گزینه ظاهر می شود. شما باید بر روی برگه “تماس با ما در تماس باشید” کلیک کنید و سپس “ثبت نام” را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی ، باید پیوندی به وب سایت خود ارائه دهید که در آن کاربران با کلیک بر روی ثبت نام به آنجا منتقل می شوند.

فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات روی دکمه add کلیک کنید.

۱۰. از کارت های تولید سرب توییتر استفاده کنید

twitter ads

 

Twitter Ads بستر اجتماعی دیگری را ارائه می دهد که می توانید از آن برای تقویت تلاش های تولید خود استفاده کنید.

در واقع ، توییتر حتی به شما امکان می دهد تا تولید سرب را مستقیماً از توییتر انجام دهید. به این ترتیب کاربران می توانند بدون خروج از توییتر در لیست ایمیل شما ثبت نام کنند.

همچنین می توانید به وب سایت خود مراجعه کرده و از فرم های ثبت نام ایمیل به عنوان تبدیل استفاده کنید. شما می توانید پیشنهادات ویژه ای برای کاربران توییتر ایجاد کنید و پیوندهای خود را با دنبال کنندگان توییت کنید.

۱۱. از کارتهای تماس برای اقدام YouTube استفاده کنید

 

 

یوتیوب یکی از بزرگترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و دومین موتور جستجوی محبوب در جهان است. اگر از فیلم های YouTube به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود استفاده می کنید ، می توانید از کانال YouTube خود برای رشد لیست ایمیل خود استفاده کنید.

کارت های اقدام YouTube به شما امکان می دهد کارت های اطلاعاتی تعاملی را به فیلم های خود اضافه کنید. می توانید از آنها برای افزودن فراخوان به اقدامات و پیوند دادن آنها برای هدایت آهنربا در وب سایت خود استفاده کنید.

 

 

 

۱۲. از فرمهای Optin بعد از ارسال و In-Line استفاده کنید

 

وقتی کاربر قبلاً کل مقاله را پیمایش کرده است ، فرم های optin بعد از ارسال ظاهر می شوند. این بدان معنی است که آنها از قبل به محتوای شما علاقه مند هستند و احتمال ثبت نام آنها بسیار بیشتر است.

 

همچنین می توانید از فرم های optin درون خطی در پست های وبلاگ خود استفاده کنید. اواسط مطالعه طولانی نقطه ای است که کاربران بیشترین سر و کار را با محتوا دارند. یادآوری به آنها برای ورود به سیستم در آن مرحله ، جذابیت خوبی دارد.

۱۳. فرم های اسلاید-اسکرول جعبه اسکرول را اضافه کنید

slideinforms

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، کاربران به سادگی بیشتر فرمهای ثبت نام استاتیک را نادیده می گیرند. هدف این است که توجه کاربر را به پیشنهاد شما معطوف کرده و فرم ثبت نام را وارد کنید.

 

فرم های کشویی اسکرول این کار را به زیبایی انجام می دهد. آنها مانع از این کار می شوند تا کاربران بتوانند به محتوا نگاه کنند در حالی که توجه کاربر را به فرم ثبت نام با اسلاید در انیمیشن معطوف می کنند.

۱۴. سرصفحه های برجسته با دعوت به عمل

ctaheader

 

سربرگ وب سایت شما برای بازدیدکنندگان در هنگام ورود بسیار بارزتر است. این امر آن را به م effectiveثرترین مکان برای دعوت به عمل تبدیل می کند.

شما به یک تم وردپرس نیاز دارید که دارای هدر بزرگ یا تمام صفحه باشد. همچنین می توانید از یک افزونه صفحه ساز مانند Beaver Builder برای ایجاد صفحات سفارشی با طرح خود استفاده کنید .

۱۵. برای تشویق به ثبت نام بیشتر از مدارک اجتماعی استفاده کنید

 

اثبات اجتماعی اثری روانشناختی است که برای توصیف رفتاری اجتماعی به کار می رود که در آن افراد احساس راحتی بیشتری به دنبال دیگران می کنند. بازاریابان از اثبات اجتماعی به عنوان تاکتیکی برای آسودگی خاطر مشتریان نگران و افزایش تبدیلات استفاده می کنند.

روش های زیادی وجود دارد که می توانید برای به دست آوردن مشترکان بیشتر از اثبات اجتماعی استفاده کنید. می توانید از توصیفات در صفحات فرود خود استفاده کنید ، نظرات را اضافه کنید ، تعداد کاربران ثبت شده را نشان دهید و غیره

همچنین می توانید از اعلان های حبابی مانند TrustPulse برای افزایش ثبت نام در خبرنامه و تبدیل تجارت الکترونیک استفاده کنید.

trustpulse

 

۱۶. از کمپین های Gamified استفاده کنید

gamified spin a wheel campaign

 

کارشناسان اتفاق نظر دارند که گیمیفیکیشن به افزایش تعامل کاربر کمک می کند. آیا می دانید می توانید از کمپین های gamified برای تقویت تبدیل خبرنامه نیز استفاده کنید؟

ما برای رشد لیست ایمیل های خود و همچنین افزایش تبدیل تجارت الکترونیک از کمپین Spin a Wheel gamified در وبلاگ MonsterInsights خود استفاده می کنیم.

برای ایجاد یک کمپین مشابه ، به سادگی راهنمای چرخ کوپن را در وب سایت OptinMonster دنبال کنید.

۱۷. A / B فرمهای Optin خود را آزمایش کنید

abtesting

 

بسیاری از مبتدیان همچنان به حدس و گمان اعتماد می کنند تا بفهمند چه چیزی در وب سایت آنها کار می کند. شما باید بفهمید که مخاطبان شما چگونه به عملکردهای مختلف ، جایگذاری اپتین ، رنگ ، طرح و کپی واکنش نشان می دهند.

با آزمایش A / B ، می توانید دریابید که کدام یک از گزینه ها در وب سایت شما بهتر کار می کنند. می توانید از این نکات تست A / B برای آزمایش و بهبود بطور مداوم optin های خود استفاده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند بهترین راه ها را برای رشد لیست ایمیل خود پیدا کنید.

همچنین مقاله ما را راجب به سئو وردپرس و ۵۸ نکته برای بهبود سئو وردپرس را مطالعه نمایید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً برای آموزش های ویدئویی وردپرس در کانال YouTube ما مشترک شوید . همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک پیدا کنید .

منابع:

۱۷ Tested and Easy Ways to Grow Your Email List Faster

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دنبال چی میگردی؟

اگر چیزی پیدا نکردی به پشتیبانی پیام بده