کلاس آموزش طراحی سایت

چرا ساختن لیست ایمیل امروزه بسیار مهم است (۶ دلیل)

آیا می خواهید یک لیست ایمیل تهیه کنید ، اما در مورد دلیل نیاز آن شک دارید؟ بسیاری از وبلاگ نویسان و صاحبان مشاغل هنگام شروع کار ، اهمیت ساختن یک لیست ایمیل را درک نمی کنند.

با این حال اکثر مردم معمولاً وقتی می بینند که لیست ایمیل ها می توانند بر میزان بازدید و درآمد شخص دیگری تأثیر بگذارند نظر خود را تغییر می دهند.

در این مقاله ، ما مهمترین دلایل مهم ساختن لیست ایمیل (با مطالعات موردی واقعی) را به اشتراک خواهیم گذاشت. ما همچنین به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید لیست ایمیل خود را شروع کنید – گام به گام.

whybuildemaillist

 

در این راهنمای مبتدیان ، موضوعات زیر را پوشش خواهیم داد:

 

لیست ایمیل چیست؟

لیست ایمیل لیست ویژه ای از نام ها و آدرس های ایمیل افرادی است که به شما اجازه ارسال به روزرسانی ها و تبلیغات تجاری خود را برای شما داده اند.

شما می توانید لیست ایمیل خود را در داخل یک نرم افزار بازاریابی ایمیل ایجاد کرده و در مورد به روزرسانی وبلاگ ، فروشگاه آنلاین یا سایر خدمات تجاری خود اعلان های ایمیل عمده را برای همه ارسال کنید.

چرا ایجاد لیست ایمیل مهم است؟

طبق انجمن بازاریابی مستقیم ، بازاریابی از طریق ایمیل به طور متوسط ​​۴۳۰۰ درصد بازده سرمایه گذاری (ROI) برای مشاغل در ایالات متحده را نشان می دهد.

از آنجا که مشترکان ایمیل از وب سایت شما به لیست ایمیل شما پیوسته و هویت خود را با کلیک بر روی پیوند تأیید کرده اند (Double-optin) ، آنها علاقه زیادی به آنچه شما ارائه می دهید دارند. به همین دلیل است که احتمال تبدیل آنها به مشتریانی که به آنها پرداخت می کنند بیشتر است.

در تجارت ما ، لیست ایمیل ۱۰ برابر بیشتر از تبلیغات رسانه های اجتماعی است.

این منطقی است اگر به دلایلی که ایمیل را به یک کانال ارتباطی فوق العاده قدرتمند تبدیل می کند ، فکر کنید:

۱. ایمیل شخصی است

ایمیل به شما امکان می دهد وارد صندوق ورودی کاربر شوید. هیچ سیستم رتبه بندی دسترسی شما را محدود نمی کند. بسیار مستقیم و شخصی است.

۲. ایمیل هدفمند است

برای دریافت به روزرسانی از شما ، یک کاربر برای ثبت نام در لیست ایمیل شما و تأیید آدرس ایمیل خود ، فرم را پر می کند. کسی که این کار را انجام می دهد واضح است که علاقه مند است از شما بشنود ، و آنها بسیار پذیراتر از پیام شما هستند.

۳. ایمیل هدفمند است

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، کاربر قبلاً به محصول یا محتوای شما علاقه نشان داده است. از آنجا که از قبل می دانید چه چیزی را دوست دارند ، می توانید پیشنهادهای بسیار مرتبط به آنها ارائه دهید تا نتیجه بهتری بگیرید. به این تقسیم بندی گفته می شود و در ادامه مقاله به آن خواهیم پرداخت.

۴. شما لیست ایمیل خود را دارید

شما فیس بوک ، توییتر یا Google ندارید. هنگامی که این سیستم عامل ها سیاست های خود را تغییر می دهند ، کمپین های شما در زمینه رسانه های اجتماعی و تلاش های شما برای جستجوگرها به هدر می رود. از طرف دیگر ، شما لیست ایمیل خود را دارید و تحت تأثیر تصمیمات سایر مشاغل قرار نمی گیرد.

۵. ایمیل یک به یک است

افراد در خلوت صندوق ورودی خود ایمیل می خوانند. پیام در جدول زمانی عمومی یا خبرخوان نیست. آنها می توانند با اعتماد به نفس مستقیماً در خلوت از شما س questionsال کنند. این به ایجاد اعتماد و ارتباط کمک می کند.

۶. افراد بیشتری روزانه چندین بار از ایمیل استفاده می کنند

شاید شنیده باشید که فیس بوک ۱.۴ میلیارد و توییتر ۱۰۰ میلیون کاربر فعال روزانه دارد. آنچه شما ممکن است نشنیده باشید ، تعداد افرادی است که هر روز از ایمیل استفاده می کنند.

هر کاربر اینترنت حداقل یک حساب ایمیل دارد. تحقیقات اخیر انجام شده توسط Radicati نشان داد که 3.8 میلیارد حساب ایمیل فعال وجود دارد. این نصف جمعیت زمین است.

دقیقاً به همین دلیل است که هر تجارت هوشمند در جهان دارای یک لیست ایمیل است.

مارک های بزرگ نام این درس را مدت ها پیش آموخته اند و به همین دلیل آنها هزاران دلار در کمپین های رسانه های اجتماعی خرج می کنند تا مردم بتوانند در لیست های ایمیل خود ثبت نام کنند.

آنها می فهمند که بازاریابی از طریق ایمیل بهترین سرمایه گذاری بلند مدت با بازده بسیار بیشتر است زیرا افراد برای مدت طولانی تری پیام خود را با هزینه بسیار کم دریافت می کنند.

رسانه های اجتماعی در مقابل بازاریابی از طریق ایمیل

حالا احتمالاً فکر می کنید ، یک لحظه صبر کنید. در مورد شبکه های اجتماعی چطور؟

در حقیقت ، چندین بار از ما سال شده است که آیا بازاریابی از طریق ایمیل با در دست گرفتن همه چیز توسط رسانه های اجتماعی مرده نیست؟

بهترین راه برای پاسخ به این سوال این است که قبل از ایجاد حساب کاربری ، به اطلاعات توییتر و فیس بوک از شما بپرسید:

enteremail

 

بله ، این یک آدرس ایمیل است.

این شرکت ها می دانند که ایمیل ها مستقیم ترین و مطمئن ترین راه برای برقراری ارتباط با مشتریانشان هستند.

حتی اگر با استفاده از شماره تلفن خود ثبت نام کنید ، آنها همچنان آدرس ایمیل شما را می خواهند تا به شما در یافتن دوستان ، گزینه های بازیابی رمز عبور و مهمتر از همه برای ارسال پیام های ایمیل هدفمند کمک کند.

در اینجا نمایی از برگه اجتماعی در صندوق ورودی کاربر Gmail مشاهده می شود.

socialemails

 

همه این ایمیل ها از سیستم عامل های بزرگ رسانه های اجتماعی هستند ، بنابراین می توانند شما را با محتوای موجود در سیستم عامل خود درگیر کنند و شما را مجبور کنند دوباره به برنامه یا وب سایت آنها مراجعه کنید.

همه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در حال ایجاد یک لیست ایمیل هستند زیرا صاحبان مشاغل هوشمند هستند. این امر به ارزیابی آنها هنگام فروش تجارت کمک می کند.

در حالی که رسانه های اجتماعی یک روش عالی برای دستیابی به مخاطبان شما است ، مهم است که از طبیعت به موقع سیستم عامل های رسانه های اجتماعی چشم پوشی کنید.

آنها می آیند و می روند.

چندی پیش MySpace ، FriendFeed ، Google Buzz ، Plurk و تعداد بی شماری دیگر داشتیم. بیشتر آنها یا اکنون مرده اند یا بی ربط هستند.

امروز ما فیس بوک و توییتر برجسته ای داریم ، اما همه از این پلتفرم لذت نمی برند. برخی افراد اینستاگرام ، Pinterest ، WhatsApp ، Snapchat ، LinkedIn و غیره را ترجیح می دهند.

اساساً کاربران شما در سیستم عامل های مختلف در همه جا حضور دارند. اما مطالعات نشان می دهد که حداقل 91٪ از مصرف کنندگان روزانه ایمیل خود را چک می کنند.

ما نمی گوییم که شبکه های اجتماعی مهم نیستند. این است و شما باید هر فرصتی را برای رسیدن به مخاطبان خود جستجو کنید.

با این حال ، باید وقت و تلاش بیشتری را صرف کاری کنید که نتایج بالاتر را تضمین کند.

چه کارشناسانی در مورد ساخت یک لیست ایمیل می گویند؟

فقط حرف ما را قبول نکنید ، به صحبت های همه متخصصان برتر بازاریابی درباره بازاریابی از طریق ایمیل گوش دهید:

از طریق تمام کانال هایی که من به عنوان بازاریاب آزمایش کردم ، ایمیل به طور مداوم از اکثر آنها بهتر است.

– نیل پاتل – Crazy Egg و QuickSprout

دریافت آدرس ایمیل اولین گام مهم برای فهمیدن اینکه خواننده من کیست و امیدوارم در آینده نوعی مشتری من باشد.

– جو پولیزی – موسس بازاریابی محتوا

اگر در حال ساخت لیست ایمیل نیستید ، مرتکب اشتباه بزرگی می شوید.

– درک هالپرن – بنیانگذاران اجتماعی بنیانگذار

بسیاری از بازاریابان خبره می گویند بزرگترین اشتباه آنها در ساختن لیست ایمیل هنگام شروع كار نبود.

با تمام دلایل بالا ، امیدواریم که شما اطمینان داشته باشید که ایجاد لیست ایمیل برای همه مشاغل مهم است.

اکنون ممکن است از خود بپرسید ، چگونه می توانم یک لیست ایمیل ایجاد کنم؟

این ما را به بخش بعدی می رساند.

آنچه شما برای شروع ساختن یک لیست ایمیل نیاز دارید؟

در حال حاضر ، شما می دانید که چرا ساختن یک لیست ایمیل بسیار مهم است و چرا نادیده گرفتن آن می تواند یک اشتباه بزرگ باشد.

بنابراین بیایید نگاهی به آنچه شما برای شروع ساخت لیست ایمیل خود نیاز دارید ، بیاندازیم.

۳ موردی که برای ساختن یک لیست ایمیل نیاز دارید:

  1. یک وب سایت یا وبلاگ
  2. یک سرویس بازاریابی از طریق ایمیل.
  3. فرم های انتخابی با تبدیل بالا

تنظیم این سه مورد نسبتاً آسان است و هیچ یک از آنها به مهارت برنامه نویسی یا طراحی نیاز ندارند.

به خاطر این مقاله ، ما فقط روی دو مورد آخر لیست تمرکز خواهیم کرد. اگر هنوز وب سایت یا وبلاگی ندارید ، راهنمای گام به گام نحوه راه اندازی وبلاگ یا نحوه ایجاد وب سایت را ببینید .

انتخاب بهترین سرویس بازاریابی از طریق ایمیل

تعداد زیادی خدمات بازاریابی از طریق ایمیل وجود دارد. اغلب مبتدیان از گزینه رایگان برای صرفه جویی در هزینه استفاده می کنند که قابل درک است. با این حال ، برخی از این سیستم عامل های رایگان بهترین نیستند. چرا؟

همچنین بخوانید:   چگونه می توان پست های اینستاگرام را در وردپرس قرار داد؟(مرحله به مرحله)

برخی از سیستم عامل ها خود را به عنوان “سرویس بازاریابی از طریق ایمیل” غلط نشان می دهند در حالی که در واقع تمام آنچه که ارائه می دهند اشتراک رایگان وبلاگ از طریق ایمیل است. با این کار کاربران شما می توانند هر زمان که یک پست وبلاگ جدید منتشر می کنید ، یک به روزرسانی ایمیل دریافت کنند.

اما این بازاریابی از طریق ایمیل درست نیست. در اینجا برخی از نکات منفی استفاده از سرویس اطلاع رسانی رایگان وبلاگ آورده شده است:

  • نمی توانید خبرنامه های ایمیل خصوصی ارسال کنید. برای ارسال ایمیل ، شما باید یک پست وبلاگ جدید منتشر کنید ، به این معنی که اطلاعاتی که می خواهید به اشتراک بگذارید ابتدا باید در دسترس عموم باشد.
  • نمی توانید پیام ایمیل را شخصی سازی کنید. در اغلب موارد بدون مارک و شخصی سازی در همان قالب تحویل داده می شود.
  • نمی توانید مشترکین را بر اساس علایق ، مشخصات جمعیتی یا نوع محتوا دسته بندی کنید.
  • هیچ گزارشی وجود ندارد شما نمی دانید که چند نفر ایمیل را دریافت کرده اند ، چند درصد کاربران آن را باز کرده اند و چه تعداد از آنها روی پیوندهای شما کلیک کرده اند.
  • اگر بعداً سعی کردید به یک سرویس پولی بروید ، کاربران شما باید اشتراک خود را دوباره تأیید کنند. بسیاری از آنها این کار را انجام نمی دهند و در نتیجه مشترکان خود را از دست می دهید.

به همین دلیل است که ما همیشه از ابتدا استفاده از یک سرویس بازاریابی الکترونیکی حرفه ای را توصیه می کنیم.

بله ، آنها کمی هزینه دارند ، اما آنها سرمایه گذاری در تجارت شما هستند که بازده هنگفتی می پردازند.

مزایای خدمات حرفه ای بازاریابی از طریق ایمیل عبارتند از:

  • می توانید ایمیل های انبوه خصوصی را برای مشترکان خود ارسال کنید.
  • شما می توانید فعالیت مشترکان را ببینید و مشترکین خود را بر اساس اقداماتی که انجام می دهند گروه بندی کنید.
  • می توانید تست های تقسیم A / B را انجام دهید تا ببینید کدام موضوع ایمیل ، محتوا و پیشنهادات با مشترکان شما بهتر کار می کند.
  • با استفاده از ابزارهای گزارش ، می توانید از کدام کشور بیشترین مشترک را داشته باشید. می توانید تنظیمات برگزیده منطقه زمانی خود را تنظیم کرده و در زمان مناسب ایمیل ارسال کنید.
  • آخرین ، اما قطعاً مهمترین ، شما می توانید آدرس ایمیل همه مشترکان خود را مشاهده کنید.

صدها سرویس ایمیل مارکتینگ حرفه ای در دسترس است. برای سهولت کار شما ، لیستی از برترین خدمات بازاریابی ایمیلی را بر اساس سهولت استفاده ، مقرون به صرفه بودن ، ویژگی ها و عملکرد تهیه کرده ایم.

برای مشاغل کوچک ، استفاده از Constant Contact را توصیه می کنیم زیرا یکی از بزرگترین خدمات بازاریابی از طریق ایمیل در جهان است.

آنها ۳۰ روز دوره آزمایشی رایگان ارائه می دهند. این به شما زمان کافی برای راه اندازی و شروع به دیدن نتایج می دهد. در پایان 30 روز ، لیست ایمیل شما احتمالاً هزینه خود را پرداخت خواهد کرد (هزینه 20 دلار در ماه).

constantcontact

 

اگر به دنبال چیزی پیشرفته تر هستید که شامل اتوماسیون بازاریابی قدرتمند باشد ، توصیه می کنیم از Sendinblue یا ConvertKit استفاده کنید . هر دو در بین صاحبان مشاغل بسیار محبوب هستند و همچنین با آزمایش های رایگان نیز ارائه می شوند.

هنگامی که با یک سرویس بازاریابی از طریق ایمیل ثبت نام کردید ، گام بعدی افزودن فرم های انتخاب به وب سایت خود است تا به کاربران اجازه اشتراک دهید.

در حال رشد لیست ایمیل خود و دریافت مشترکان بیشتر

آیا می دانید بیش از ۷۰ درصد بازدیدکنندگان وب سایت شما را رها نخواهند کرد؟ درست است ، فقط به Google Analytics خود نگاه کنید و به درصد بازدیدکنندگان جدید در مقابل مراجعه کنید.

به همین دلیل لازم است که هر بازدید کننده وب سایت را قبل از ترک به یک مشترک ایمیل تبدیل کنید ، بنابراین می توانید پیام های مربوطه را برای بازگرداندن آنها ارسال کنید.

یک کاربر متوسط ​​اینترنت فقط چند ثانیه به وب سایت نگاه می کند. این به شما فرصت بسیار کمی می دهد تا آنها را درگیر کنید. اگر فرم های ثبت نام ایمیل شما قابل توجه نباشد ، کاربران بدون عضویت در وب سایت شما آنجا را ترک می کنند.

بزرگترین اشتباهی که می بینیم مبتدی ها مرتکب می شوند ، قرار ندادن استراتژیک فرم های انتخاب با تبدیل بالا است.

برخی از تم های وردپرس با ابزارک های ساخته شده در نوار کناری ارائه می شوند ، اما تبدیل نمی شوند.

سرویس بازاریابی ایمیلی شما همچنین ممکن است کدهایی را برای جاسازی در موضوع خود به شما ارائه دهد ، اما این امر شما را ملزم می داند که چگونه کدگذاری کنید.

به همین دلیل است که ما به کاربران خود توصیه می کنیم از OptinMonster استفاده کنند . این قدرتمندترین نرم افزار بهینه سازی تبدیل است که به شما کمک می کند بازدیدکنندگان وب سایت متروکه را به مشترکان و مشتریان تبدیل کنید.

به جای افزودن فرم های ثبت نام خسته کننده به نوار کناری خود ، می توانید به راحتی فرم های انتخابی با تبدیل بالا مانند پنجره های کوچک جعبه ، هدر و پاورقی شناور ، جعبه های اسکرول کشویی ، تشک خوش آمدگویی به تمام صفحه ، فرم های درون خطی و موارد دیگر ایجاد کنید.

om optinforms

 

اما آنچه OptinMonster را واقعا قدرتمند می کند ویژگی های اتوماسیون رفتار و شخصی سازی آن است. OptinMonster به شما امکان می دهد فرم های مختلف انتخاب را به طور خودکار براساس مکان ورود کاربر ، صفحه ای که از آن بازدید می کند و کاری که در وب سایت شما انجام می دهد ، نشان دهید.

به عنوان مثال ، ویژگی Exit-Intent® رفتار ماوس کاربران شما را ردیابی می کند و در لحظه دقیق ترک شدن ، فرم انتخاب هدفمندی را به آنها نشان می دهد. این به شما کمک می کند بازدیدکنندگان رها شده را به مشترک تبدیل کنید.

به همین دلیل تأثیرگذارانی مانند مایکل هیات ، نیل پاتل و Social Media Examiner از exit-intent در وب سایت های خود استفاده می کنند. این به معاینه رسانه اجتماعی کمک کرد تا در مدت 7 ماه بیش از 95،000 مشترک جدید اضافه کند .

نیکولاس گاگن ، یک مالک مشاغل کوچک ، تماس دائمی را با یک هدف خروجی هدف قرار داد تا لیست ایمیل خود را 500 500 افزایش دهد. این به او کمک کرد تا درآمد خود را از فروشگاه آنلاین خود سه برابر کند (به مطالعه مورد کامل مراجعه کنید ).

چندین مورد موردی و بررسی OptinMonster وجود دارد که می توانید بخوانید.

 

جدا از OptinMonster ، ابزار دیگری که می توانید برای رشد سریع لیست ایمیل و پیروان رسانه های اجتماعی خود به طور همزمان استفاده کنید ، استفاده از یک افزونه هدیه ویروسی مانند RafflePress است .

به شما این امکان را می دهد تا از بازدید کنندگان برای تبدیل بازدید کنندگان وب سایت خود به سفیران برند استفاده کنید. در نتیجه ، بدون خرید تبلیغات پولی ، بازدید ، مشترکان ایمیل و درگیری در شبکه های اجتماعی بیشتری خواهید داشت.

آن را امتحان کنید.

استراتژی ها و منابع ساختمان را لیست کنید

داشتن ابزار مناسب بسیار مهم است ، اما دانستن نحوه استفاده صحیح از آنها چیزی است که بیشترین تفاوت را ایجاد می کند.

در استراتژی بازاریابی از طریق ایمیل ، مهمترین چیزی که باید برنامه ریزی کنید تقسیم بندی است.

تقسیم بندی لیست ایمیل چیست؟

تقسیم بندی لیست ایمیل روند گروه بندی مشترکان شما است ، بنابراین می توانید ایمیل های خود را براساس علاقه بهتری شخصی سازی کنید.

این به شما کمک می کند تا نرخ باز و نرخ کلیک بالاتری را بدست آورید. این راهنمای قطعی برای بازاریابی از طریق ایمیل دارای تمام اطلاعاتی است که شما برای تقسیم بندی لیست ایمیل خود مانند یک حرفه ای نیاز دارید.

اگر می خواهید رشد لیست ایمیل خود را سریع شروع کنید ، ترفندهای آزمایش شده و آسان ما را برای رشد سریعتر لیست ایمیل خود مشاهده کنید .

اگر مطمئن نیستید که چگونه یک فرم opt-in ایجاد کنید ، برای ایجاد فرم optin با تبدیل بالا به این چک لیست 63 نقطه ای مراجعه کنید .

ارتقاent محتوا بالاترین فرم های انتخابی برای تبدیل هستند. این یک تکنیک است که در آن شما می توانید محتوای پاداش را در انتهای پست های محبوب وبلاگ خود ارائه دهید. اینها معمولاً 5 برابر بیشتر از انتخاب عادی تبدیل می شوند. در اینجا چند ایده برای ارتقا content محتوا آورده شده است که باید بررسی کنید. ما یک راهنمای کامل در مورد چگونگی استفاده موثر از ارتقا محتوا در وردپرس داریم .

روش های مختلفی برای گرفتن سرنخ های ایمیل وجود دارد و ما در راهنمای مبتدیان برای تولید سرب در وردپرس آنها را به طور کامل شرح داده ایم .

نتیجه

مهم نیست که چه نوع شغلی را اداره می کنید ، چه نوع وب سایتی دارید یا در کدام صنعت فعالیت می کنید.

اگر وب سایتی دارید و می خواهید بازدیدکنندگان خود را به مشتریانی برگردانید که باید آنها را در لیست ایمیل خود قرار دهید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا درک کنید چرا ایجاد لیست ایمیل مهم است و به شما کمک می کند تا از پای راست شروع کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً برای آموزش های ویدئویی وردپرس در کانال YouTube ما مشترک شوید . همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک پیدا کنید .

منابع:

Revealed: Why Building an Email List is so Important Today (6 Reasons)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دنبال چی میگردی؟

اگر چیزی پیدا نکردی به پشتیبانی پیام بده