نحوه انتخاب بهترین محصولات برای فروش آنلاین (راهنمای مبتدیان)

شما می خواهید در کنار کار خود درآمد بیشتری کسب کنید ، بنابراین چندین ایده کسب و کار آنلاین را بررسی کردید و تصمیم گرفتید که ایجاد یک فروشگاه آنلاین راهی برای پیش بردن آن است وبرای یک فروشگاه آنلان اولین نکته محصولات آن است .

مرحله بعدی جایی است که افراد مبتدی اغلب بیشترین تقلا را دارند: انتخاب محصولات ای که در فروشگاه آنلاین خود می فروشند.

در این راهنمای نهایی ، ما توضیح خواهیم داد که چگونه با دنبال کردن مرحله به مرحله ، بهترین محصولات را برای فروش آنلاین به راحتی انتخاب کنیم.

 

۱. اصول انتخاب محصولات برای فروش در فروشگاه تجارت الکترونیک شما

قبل از شروع به جستجوی محصولاتی که می توانید بفروشید ، اصول اساسی وجود دارد که باید آنها را بخاطر بسپارید. اجازه دهید ابتدا برخی از مهمترین موارد را بررسی کنیم.

۱. انتخاب بستر تجارت الکترونیکی خود

ابتدا باید بستری را انتخاب کنید که می خواهید برای فروش محصولات خود استفاده کنید.

انتخاب یک بستر مناسب تجارت الکترونیکی مهم است زیرا در انتخاب محصولات و نحوه تجارت شما تأثیرگذار است.

 

WooCommerce محبوب ترین پلت فرم تجارت الکترونیکی در جهان است. استفاده از آن آسان است و می توانید از آن برای فروش انواع محصولات هنگام پذیرش پرداخت با استفاده از چندین درگاه پرداخت استفاده کنید. برای شروع کار با ووکامرس به راهنمای ما در مورد نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین مراجعه کنید.

با این حال ، WooCommerce تنها پلت فرم موجود نیست. برخی از گزینه های عالی WooCommerce وجود دارد که بسته به آنچه می خواهید بفروشید می تواند برای شما بهتر باشد.

اگر مهارت فنی ندارید و راهی سریعتر برای ساخت یک فروشگاه آنلاین می خواهید ، ممکن است بخواهید به دنبال Shopify باشید . این یک راه حل کاملاً میزبان است که از همه موارد فنی مراقبت می کند. نکته قابل توجه در اینجا این است که شما کمی بیشتر پرداخت خواهید کرد و با فروش بیشتر هزینه های شما رشد خواهد کرد.

۲. حمل و نقل

حمل و نقل تأثیر بسزایی در موفقیت یک فروشگاه تجارت الکترونیکی دارد. مطالعه ای که توسط Business Insider انجام شد ، نشان داد که هزینه های بیشتر حمل و نقل علت اصلی 1 سبد خرید رها شده به صورت آنلاین است.

 

بدیهی است شما مایلید محصولی را انتخاب کنید که بتوانید با هزینه کمتری یا به صورت رایگان ارسال کنید. اگر فقط قصد فروش محصولات دیجیتال (موسیقی ، فیلم ، نرم افزار ، کتاب الکترونیکی و غیره) را دارید ، دیگر نگران حمل و نقل نخواهید بود زیرا محصولات توسط مشتریان بصورت آنلاین بارگیری می شوند.

۳. موجودی کالا

آیا می خواهید موجودی کالا را مدیریت کرده و محصولات را در انبار نگه دارید؟ برای این منظور ، شما به فضای ذخیره سازی و مدیریت موجودی از طریق نرم افزار تجارت الکترونیکی خود نیاز خواهید داشت. نگه داشتن محصولات در انبار ، هزینه تجارت شما را افزایش می دهد.

از طرف دیگر ، حمل و نقل قطره ای این مشکل را حل می کند. شما می توانید محصولاتی را انتخاب کنید که مستقیماً توسط تولید کننده یا تأمین کننده حمل می شوند.

۴. قیمت

شما باید محصولی را پیدا کنید که در آن بتوانید قیمت رقابتی به مشتریان خود ارائه دهید. اگر محصولی که می فروشید گرانتر از رقبای شما است ، بدیهی است که این امر باعث دلسرد شدن خریداران اولین باری خواهد شد.

۲. انواع محصولاتی که می توانید به راحتی بفروشید

انواع مختلفی از محصولات وجود دارد که می توانید در فروشگاه آنلاین خود بفروشید. بیایید آنها را به دو بخش اصلی محدود کنیم.

۱. کالاهای کالایی

اینها محصولی است که همه به آن نیاز دارند و توسط فروشگاه های کوچک و بزرگ بدون هیچ گونه تفاوت کیفیت به فروش می رسد. به عنوان مثال ، محصولات روزمره مانند صابون ، شوینده ، غلات و غیره.

این محصولات توسط برخی از بزرگترین مارک های صنعت خرده فروشی ساخته شده اند و به طور گسترده ای در دسترس هستند و تفاوت کمی در قیمت ندارند.

این امر رقابت با غول هایی مانند آمازون ، والمارت ، تارگت و … را برای شما دشوارتر می کند. آنها می توانند این محصولات را با هزینه کمتری ، حمل رایگان و سایر امتیازات را ارائه دهند.

این تعداد زیادی از محصولات را برای شما منتفی می کند.

۲. محصولات طاقچه

اینها محصولاتی هستند که منحصر به فرد یا دست ساز هستند و در سهام محدود و از تامین کنندگان خاص در دسترس هستند. به صابون های خانگی ، تی شرت های جدید ، سرامیک ، اقلام هدیه ، نرم افزار و محصولات بیشمار دیگر فکر کنید.

از آنجا که این محصولات به طور گسترده در دسترس نیستند ، به شما یک مزیت رقابتی می دهند.

حتی سیستم عامل های منحصر به فردی مانند فروشگاه های Etsy وجود دارد که می توانید فروشندگان کوچکی را پیدا کنید که محصولات زیبایی تولید می کنند و دوست دارند با فروشگاه های دیگر همکاری کنند.

همچنین بخوانید:
چگونه می توان پست های اینستاگرام را در وردپرس قرار داد؟(مرحله به مرحله)

 

همچنین می توانید با استفاده از وب سایت هایی مانند AliExpress یا Alibaba.com ، تأمین کنندگان خارج از کشور را پیدا کنید. این تأمین کنندگان می توانند آن محصولات خاص را مطابق مشخصات شما تولید کرده و به شما تحویل دهند.

محصولات طاقچه تقریباً در هر دسته از محصولات قابل تصور موجود است. با تحقیق درباره محصول خود ، ایده های بی نظیری پیدا خواهید کرد.

این ما را به نکته بعدی می رساند.

۳. انجام تحقیقات مربوط به محصول به تنهایی

از بهترین حدس خود برای انتخاب محصولی که به صورت آنلاین می فروشید استفاده نکنید. با داده پشتیبان تهیه کنید تا بدانید تقاضای این محصولات وجود دارد و مشتریان به دنبال آنها هستند.

اولین ابزاری که می خواهید برای تحقیقات خود استفاده کنید ، آمازون است.

این بزرگترین فروشگاه تجارت الکترونیک جهان با هزاران محصول است. خوشبختانه ، این همچنین یک گنجینه از داده های رایگان است که می توانید آنها را کنار بگذارید و تصمیم بگیرید.

برای یافتن محصولات با عملکرد برتر در هر گروه ، دسته های مختلف کالا را مرور کنید. جستجوی خود را در زیر گروه ها جستجو کنید تا زیر مجموعه های هدفمند محصولات را پیدا کنید.

بیایید فرض کنیم شما می خواهید اسباب بازی های کودک را بفروشید ، جستجوی خود را در دسته های خاص اسباب بازی محدود کنید. این محصولات محبوب را شامل نمی شود و هنگام فیلتر کردن ، مجموعه ای متمرکز از محصولات دریافت می کنید.

 

برای یافتن محصولات برتر در آمازون در هر گروه به نمای “پرفروش ها” بروید.

 

SEMRush یکی دیگر از ابزارهای عالی است که می توانید برای جمع آوری داده ها از رقبا یا هر فروشگاه تجارت الکترونیکی که می خواهید استفاده کنید.

 

این به شما نشان می دهد که آن فروشگاه های تجارت الکترونیکی بیشترین میزان بازدید خود را از دست می دهند ، کدام محصول را از طریق تبلیغات پولی تبلیغ می کنند ، بیشترین بازدید از محصولات آنها و غیره است.

این همچنین تبلیغات لیست محصولات رقیب شما از Google را نشان می دهد. شما می توانید آگهی ها ، کلمات کلیدی و سایر داده های دارای لیست محصول با بهترین عملکرد را مشاهده کنید.

در اینجا چند ابزار دیگر آورده شده است که می توانید برای جمع آوری داده های محصول از وب سایت های دیگر استفاده کنید.

  • Ahrefs – ابزاری قدرتمند برای تحقیق در مورد رقبا که نشان دهنده محبوبیت در وب سایت های رقبا است.
  • AdPlexity – ابزاری محبوب برای تحقیقات تجارت الکترونیکی که به شما کمک می کند داده های تجارت الکترونیکی را از سراسر وب ، از رقبا یا هر وب سایت دیگری جمع آوری کنید.
  • AmazeOwl – این یک ابزار تحقیق مجدد محصول آمازون است که به عنوان یک برنامه دسک تاپ رایگان در دسترس است.

۴- از شخصیت های مشتری برای یافتن ایده های محصول استفاده کنید

 

پرسوناژ مشتری نمایه ای خیالی از یک مشتری ایده آل است که می خواهید او را هدف قرار دهید. شما با پاسخ دادن به س questionsالات ساده درباره یک خریدار ایده آل ، این نمایه را ایجاد می کنید.

این مخاطبان شما هستند و شخصیت پردازی آنها به شما کمک می کند هنگام تحقیق درباره محصول بهتر آنها را درک کنید.

اگر فروشگاه موجودی دارید ، می توانید از ردیابی تجارت الکترونیکی در Google Analytics برای ایجاد شخصیت خریدار ایده آل استفاده کنید.

اگر تازه کار خود را شروع کرده اید ، بهترین حدس خود را برای ساختن شخصیت مشتری استفاده کنید. این تمرین به شما کمک می کند تا نیاز مشتری ، س questionsالاتی که ممکن است از او داشته باشد و اینکه دوست دارد چه نوع محصولی را بخرد ، درک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شخصیت خریدار ، به این راهنمای ایجاد یک شخصیت خریدار بتن همراه با الگوها و نمونه های آماده مراجعه کنید.

۵. محصولی را پیدا کنید که درباره آن علاقه مند هستید

همانطور که مشاوران شغلی می گویند ، “شغلی را که دوست دارید انتخاب کنید ، و هرگز در زندگی خود مجبور نیستید یک روز کار کنید”.

به همین ترتیب ، انتخاب محصولاتی که به آنها علاقه دارید به شما کمک می کند تا آنها را به طور موثرتری بفروشید.

اینها می تواند محصولاتی باشد که شما شخصاً آنها را دوست دارید و آنها را به شدت به خانواده و دوستانتان توصیه می کنید. اینها می تواند محصولات مرتبط با یک سرگرمی یا فعالیتی باشد که شما علاقه زیادی به آن دارید.

وقتی چیز مفیدی می سازید و می خواهید دیگران از آن استفاده کنند ، هیچ چیز اشتیاق بیشتری ایجاد نمی کند.

پیروی از اشتیاق خود به شما این امکان را می دهد تا به محصولات عمیق نگاه کنید و ایده هایی پیدا کنید که ارزش واقعی برای مشتریان شما دارند.

همچنین بخوانید:
سازندگان MemberPress بیش از 1 میلیارد دلار درآمد کسب کرده اند

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه بهترین محصولات را برای فروش آنلاین انتخاب کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً برای آموزش های ویدئویی وردپرس در کانال YouTube ما مشترک شوید . همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک پیدا کنید .

منابع:

How to Choose the Best Products to Sell Online (Beginner’s Guide)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *