سعی دارید بین G Suite و Office 365 برای آدرس ایمیل کسب و کار خود تصمیم بگیرید؟ به دنبال مقایسه Google Apps vs Office 365 هستید تا ببینید کدام یک بهتر است؟ G Suite (پیش از این Google Apps) و Office 365 ایمیل های تجاری و ابزارهای بهره وری حرفه ای را برای همکاری آسان تر ارائه می دهند. در این مقاله ، ما G Suite و Office 365 را با هم مقایسه خواهیم کرد تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید کدام یک برای تجارت شما بهتر است.

gsuitevsoffice365 1 - مقایسه G Suite و Office 365 - کدام یک بهتر است؟

 

G Suite و Office 365 چیست و چرا به آنها نیاز دارید؟

پس از ایجاد وب سایت ، مرحله بعدی معمولاً دریافت آدرس ایمیل حرفه ای کسب و کار است .

برخلاف ایمیل @ gmail.com یا @ outlook.com ، یک آدرس ایمیل حرفه ای تجاری با نام شرکت شما مارک می شود: name@yourbusiness.com

در حالی که اکثر شرکت های میزبان وردپرس آدرس ایمیل تجارت رایگان ارائه می دهند ، آنها نمی توانند با ابزارهای قدرتمند تجاری که G Suite و Office 365 ارائه می دهند از جمله ایمیل های قابل اعتماد تر ، ذخیره سازی پرونده ، تقویم ، یادداشت ها ، ابزار کنفرانس ویدیویی و غیره رقابت کنند. .

G Suite Google شامل Gmail ، Google Drive ، Google Docs ، Sheets ، اسلایدها ، Calendar ، Keep ، Hangouts و سایر برنامه های Google است که احتمالاً قبلاً از آنها استفاده کرده اید و آنها را دوست دارید.

مایکروسافت آفیس 365 شامل چشم انداز، واندرایو، ورد، اکسل، پاورپوینت، یکی توجه داشته باشید، اسکایپ، و برنامه های دیگر مایکروسافت.

استفاده از مجموعه های بهره وری ابری به شما امکان می دهد در نگهداری مجوزهای نرم افزار ، نصب ، اداره بخش IT و موارد دیگر صرفه جویی کنید. تمام داده های شما در فضای ابری ذخیره می شوند که دسترسی به فایل ها را از هرجای دیگر با استفاده از هر دستگاه آسان می کند. اگر هنگام مدیریت وبلاگ وردپرس خود یک شرکت از راه دور اداره می کنید یا مسافرت می کنید ، این بسیار عالی است .

چه زمانی به G Suite یا Office 365 نیاز دارم؟

اگر وب سایت مشاغل کوچکی را اداره می کنید ، باید در اسرع وقت از این ابزارهای تجاری استفاده کنید. هر دو شرکت برنامه هایی را برای مشاغل کوچک ارائه می دهند که قیمت آنها به ازای هر کاربر است.

این کار از همان ابتدا به شما امکان می دهد به ابزارهای حرفه ای تجاری دسترسی پیدا کنید. با افزودن کارمند بیشتر یا با به روزرسانی حساب خود ، می توانید با رشد کسب و کار خود گسترش دهید.

با این اوصاف ، بیایید G Suite و Office 365 را مقایسه کنیم تا بفهمیم کدام یک برای تجارت شما بهتر است.

قیمت G Suite vs Office 365 – کدام یک ارزان تر است؟

هنگامی که برای اولین بار کار خود را شروع می کنید ، قیمت گذاری یک عامل مهم هنگام تصمیم گیری است. شما می خواهید راه حلی متناسب با بودجه خود انتخاب کنید.

بیایید قیمت G G Suite و Office 365 را با هم مقایسه کنیم تا بدانیم کدام یک بیشترین ارزش را برای پول شما دارد.

قیمت G Suite

G Suite دارای سه برنامه قیمت گذاری ساده است.

  • پایه – 5 دلار برای هر کاربر در هر ماه با 30 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری.
  • تجارت – 10 دلار در هر کاربر در هر ماه با فضای ذخیره سازی نامحدود.
  • شرکت – 29 دلار در هر کاربر در هر ماه با فضای ذخیره سازی نامحدود.

توجه: برای برنامه های تجاری و شرکتی ، فضای ذخیره سازی نامحدود فقط در صورتی در دسترس است که بیش از ۵ کاربر داشته باشید در غیر این صورت برای هر کاربر ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی دریافت خواهید کرد.

قیمت دفتر ۳۶۵

Office 365 دارای سه برنامه مختلف قیمت گذاری برای مشاغل متوسط ​​و کوچک است.

  • ملزومات تجاری – ماهانه 6 دلار برای هر کاربر
  • تجارت – 10 دلار در ماه برای هر کاربر
  • حق بیمه کسب و کار – 15 دلار در ماه برای هر کاربر

در زیر برنامه های قیمت گذاری با تعهد سالانه آورده شده است.

  • ملزومات تجاری – 5 دلار در ماه برای هر کاربر
  • تجارت – 8.25 دلار در ماه برای هر کاربر
  • حق بیمه کسب و کار – 12.50 دلار در هر ماه برای هر کاربر
  • Enterprise E1 – هر کاربر 8 دلار در ماه
  • Enterprise ProPlus – 12 دلار به ازای هر کاربر در ماه
  • Enterprise E3 – هر کاربر 20 دلار در ماه
  • Enterprise E5 – هر کاربر 35 دلار در ماه

همه برنامه ها با یک ترابایت فضای ذخیره سازی ابری و ۵۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی ایمیل ارائه می شوند.

کدوم ارزان تره؟

هر دو راه حل قیمت گذاری رقابتی را ارائه می دهند که تصمیم گیری در مورد مناسب بودن برای مشاغل کوچک را دشوار می کند. خوشبختانه عوامل تعیین کننده دیگری نیز وجود دارد.

به عنوان مثال ، G Suite فضای ذخیره سازی ابری نامحدود را با برنامه های تجاری و شرکتی خود برای بیش از 5 کاربر ارائه می دهد.

از طرف دیگر ، Office 365 1 ترابایت فضای ذخیره سازی ابری با تمام برنامه ها از جمله طرح ملزومات تجاری را ارائه می دهد. این فضای ذخیره سازی زیادی است اما نامحدود نیست.

همچنین بخوانید:
چگونه صفحات پیوست تصویر را در وردپرس غیرفعال کنیم

عامل دیگری که به G Suite مزیت می بخشد تماس های محلی رایگان با استفاده از Google Hangouts و Google Voice است. Office 365 از Skype برای مشاغل استفاده می کند که برای برنامه های Business Premium و بالاتر در دسترس است. همچنین برای برقراری تماس محلی باید اعتبارات Skype را خریداری کنید.

برنده: G Suite

مقایسه ویژگی G Suite و Office 365

هر دوی این مجموعه های اداری ویژگی های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهند که به شما امکان می دهد کارآمد تجارت خود را اداره کنید. بیایید نگاهی به این ویژگی ها بیندازیم و ببینیم Office 365 و G Suite چگونه روی هم قرار می گیرند.

ایمیل تجارت حرفه ای

G Suite و Office 365 به شما امکان می دهند با استفاده از نام دامنه خود حساب ایمیل حرفه ای کسب و کار ایجاد کنید.

G Suite – Gmail برای تجارت

G Suite به شما امکان می دهد یک نام دامنه ثبت کنید یا از نام دامنه موجود خود برای ایجاد حساب های ایمیل استفاده کنید. همچنین می توانید حداکثر 30 نام مستعار ایمیل برای هر کاربر ایجاد کنید.

gmailforbusiness - مقایسه G Suite و Office 365 - کدام یک بهتر است؟

 

G Suite از همان فناوری Gmail استفاده می کند ، به این معنی که از همان رابط آشنا برای آدرس ایمیل کسب و کار خود استفاده خواهید کرد. ایمیل شما همچنین با برنامه های Gmail برای دستگاه های تلفن همراه کار می کند.

اگر سرویس گیرنده نامه دسک تاپ را ترجیح می دهید ، می توانید از ایمیل خود با تمام مشتری های معروف مانند Thunderbird یا حتی Microsoft Outlook استفاده کنید.

Office 365 – چشم انداز تجارت

Office 365 همچنین به شما امکان می دهد به راحتی آدرس های ایمیل حرفه ای را با نام دامنه خود ایجاد کنید. 400 نام مستعار ایمیل برای هر کاربر ارائه می دهد.

از Outlook به عنوان برنامه پستی که دارای یک نسخه وب ، یک سرویس گیرنده ایمیل دسکتاپ با امکانات کامل و برنامه های تلفن همراه است استفاده می کند. برنامه های موبایل و وب Outlook چندان خوب نیستند ، اما مشتری دسک تاپ آنها بسیار محبوب است.

outlook - مقایسه G Suite و Office 365 - کدام یک بهتر است؟

 

همچنین می توانید از آدرس ایمیل office 365 خود با سایر سرویس گیرندگان نامه استفاده کنید و حتی می توانید آن ایمیل ها را به صندوق ورودی Gmail خود دریافت کنید.

ذخیره و به اشتراک گذاری پرونده Cloud

یکی از دلایل اصلی استفاده از مجموعه بهره وری ابر ذخیره سازی پرونده است. می توانید تمام پرونده های خود را در فضای ابری ذخیره کنید ، به این ترتیب می توانید با استفاده از هر دستگاهی به آنها در هر جایی دسترسی پیدا کنید و آنها را به راحتی به اشتراک بگذارید.

G Suite و Office 365 ذخیره و اشتراک فایل را آسان می کند.

G Suite – فضای ذخیره سازی ابر Google Drive

اگر کمتر از ۵ کاربر در طرح مشاغل یا شرکت خود دارید ، G Suite برای هر کاربر 30 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری به شما می دهد ، فضای ذخیره سازی نامحدود با برنامه های تجاری و سازمانی ، 1 ترابایت فضای ذخیره سازی برای هر کاربر.

gsuite drive - مقایسه G Suite و Office 365 - کدام یک بهتر است؟

 

از Google Drive برای ذخیره و مدیریت پرونده ها استفاده می کند. همراه با برنامه هایی است که می توانید آنها را در دستگاه های تلفن همراه ، رایانه لوحی یا دسک تاپ خود بارگیری کنید. با این کار می توانید به راحتی به پرونده های ذخیره شده در Drive دسترسی پیدا کنید و حتی آنها را به صورت آفلاین در دسترس قرار دهید.

Google Drive اشتراک گذاری پرونده با همکاران یا هر شخص دیگری را بسیار آسان می کند. شما می توانید از طریق ایمیل به اشتراک بگذارید ، به دیگران اجازه دهید فقط یک پرونده را مشاهده یا ویرایش کنند و حتی به دیگران اجازه دهید آنها را بارگیری کنند.

این یک ویژگی جستجوی بسیار برتر برای قرار دادن فایل ها ، پوشه های مشترک ، درایو تیم (Google Drive مشترک با همه کاربران در حساب شما) و رابط کاربری بهتر است.

همچنین بسیاری از افزونه های پشتیبان گیری از وردپرس به شما امکان می دهد نسخه های پشتیبان وب سایت خود را در Google Drive ذخیره کنید. اگر فضای ذخیره سازی نامحدود دارید ، می توانید با خیال راحت تمام نسخه های پشتیبان وب سایت خود را روی cloud ذخیره کنید.

Office 365 – ذخیره سازی ابر OneDrive

Office 365 با هر برنامه ای که دارد برای هر کاربر 1 ترابایت فضای ذخیره سازی ابری ارائه می دهد. این فضای ذخیره سازی زیادی است اما نامحدود نیست. همچنین هر کاربر 50 گیگابایت فضای ذخیره سازی ایمیل را دریافت می کند که از محدودیت فضای ذخیره سازی درایو شما جدا است.

از OneDrive برای ذخیره و مدیریت پرونده هایی که همراه با برنامه های دسک تاپ ، موبایل و وب نیز هستند استفاده می کند. مشابه Google Drive ، می توانید فایل ها را با استفاده از OneDrive همگام سازی کنید و به راحتی آنها را به اشتراک بگذارید.

اگر از رایانه شخصی Windows 10 یا Windows 8 استفاده می کنید ، OneDrive در آن سیستم عامل ها ادغام می شود. با این کار ذخیره پرونده ها در فضای ابری و اشتراک آنها حتی راحت تر می شود. همچنین می توانید فایل ها را مستقیماً از OneDrive به Microsoft Office و سایر برنامه های پیش فرض رایانه شخصی خود باز کنید.

برنامه های تجاری در Office 365 و G Suite

Office 365 و G Suite دارای چندین برنامه برای ایجاد اسناد ، صفحات گسترده ، ارائه ها و موارد دیگر هستند. همچنین می توانید فایل ها را در آن برنامه ها مستقیماً از فضای ذخیره سازی ابری خود ویرایش کنید.

همچنین بخوانید:
نحوه نصب قالب کودک وردپرس

بیایید نگاهی به برنامه های ارائه شده توسط هر دو سیستم عامل و نحوه مقایسه آنها با یکدیگر بیندازیم.

برنامه ها در G Suite

G Suite با برنامه های معروف Google مانند Gmail ، Google Docs ، کاربرگ و اسلایدها ، Google Calendar ، Keep ، Hangouts و Photos ارائه می شود.

این برنامه ها در همه سیستم عامل ها در مرورگر دسک تاپ بهترین عملکرد را دارند. Google همچنین برای هر یک از آنها برنامه های موبایلی هم برای Android و هم برای iOS دارد. اگر قبلاً از تلفن Android استفاده می کنید ، نسخه های تلفن همراه آنها ممکن است از قبل با تلفن شما نصب شوند.

gsuiteapps - مقایسه G Suite و Office 365 - کدام یک بهتر است؟

 

Google همچنین نسخه های آفلاین برخی از برنامه ها را دارد که در مرورگر شما کار می کنند. با این حال ، عملکرد آفلاین آنها کاملاً محدود است و شما باید به صورت جداگانه فایلی را برای ویرایش آفلاین در دسترس قرار دهید.

G Suite همراه با یک برنامه دسک تاپ کامل نیست که می توانید از آن در رایانه استفاده کنید. با این حال ، برنامه های وب آنها از نظر ویژگی ها بسیار غنی هستند و در اکثر موارد ، شما قادر به انجام کار خواهید بود.

برنامه های G Suite به دلیل ویژگی های فقط وب و ابر ، بیشتر مناسب تیم های از راه دور یا سازمان هایی هستند که تمام داده های خود را در فضای ابری ذخیره می کنند.

برنامه ها در Office 365

اشتراک تجاری Office 365 به شما امکان دسترسی به برنامه های Microsoft Office مانند Word ، Excel ، Powerpoint ، Outlook و OneNote را می دهد. برای رایانه های رومیزی ، این برنامه ها هنوز هم غنی ترین و کاملترین مجموعه برنامه های اداری موجود در بازار هستند.

office365apps - مقایسه G Suite و Office 365 - کدام یک بهتر است؟

 

Office 365 نسخه های وب و نسخه موبایل این برنامه ها را نیز ارائه می دهد ، اما محدود به Google Docs محدود هستند. برنامه های دسک تاپ Office 365 استاندارد بسیار بالایی را تعیین می کنند که هیچ وب یا برنامه موبایلی قادر به رقابت با آنها نیست.

برای مشاغل مرتبط با اکوسیستم مایکروسافت با رایانه های شخصی ویندوز ، این برنامه ها گزینه بسیار خوبی هستند و می توانند عاملی تعیین کننده برای انتخاب پلتفرم شما باشند.

ابزارهای همکاری در G Suite در مقابل Office 365

دلیل اصلی این که مشاغل می خواهند از مجموعه های اداری مبتنی بر ابر استفاده کنند ، سهولت همکاری است. این یکی از نقاط اصلی فروش هم برای G Suite و هم برای Office 365 است.

بیایید ببینیم که هر دو همکاری چگونه را انجام می دهند و چه ابزارهایی برای انجام کارها برای تیم ها در دسترس است.

ابزارهای همکاری در G Suite

G Suite فقط با برنامه های مبتنی بر ابر شروع به کار کرد. از روز اول ، تمرکز اصلی آنها اشتراک آسان و برقراری ارتباط بین تیم ها بود.

همراه با Hangouts برای کنفرانس ویدیویی و پیام های متنی. Hangouts همچنین با Google Voice ادغام می شود ، که به شما امکان می دهد تماس های محلی برقرار کرده و به صورت رایگان در آمریکا / کانادا پیامک ارسال کنید.

gsuitecollaboration - مقایسه G Suite و Office 365 - کدام یک بهتر است؟

 

G Suite همچنین به چندین کاربر امکان کار همزمان روی یک پرونده را می دهد. کاربران می توانند در مورد اسناد نظر و یادداشت بگذارند ، پیشنهادهایی ارائه دهند ، تغییرات را بررسی کنند و دوباره به نسخه قبلی بازگردند.

Google Calendar و Google Keep ایجاد وظایف ، لیست کارها ، رویدادها و جدول زمانی را آسان می کنند ، بنابراین می توانید آنها را با تیم خود یا هر کس دیگری در جهان به اشتراک بگذارید.

ابزارهای همکاری در Office 365

Office 365 سعی دارد رفتار و ظاهر نسخه های دسک تاپ Microsoft Office را تقلید کند. این باعث می شود که ابزارهای همکاری آنها کمی دشوارتر باشد و بتوان آنها را استفاده کرد.

collaborateoffice365 - مقایسه G Suite و Office 365 - کدام یک بهتر است؟

 

این به چندین کاربر اجازه می دهد تا همزمان روی یک سند کار کنند. کاربران می توانند به راحتی یادداشت ها ، نظرات و پیشنهادات خود را بگذارند.

از اسکایپ برای پیام رسانی متنی و کنفرانس ویدیویی استفاده می کند. در حالی که کنفرانس و مکالمه ویدئویی اسکایپ به اسکایپ رایگان دارد ، اما تماس های تلفنی اسکایپ رایگان ندارد. برای برقراری تماس تلفنی محلی یا بین المللی باید شماره و اعتبار اسکایپ را خریداری کنید.

توجه: Skype for Business با برنامه Office 365 for Business و Business Essentials در دسترس نیست. این فقط برای برنامه های Business Premium و Enterprise در دسترس است.

به طور کلی ، Office 365 از نظر ابزار همکاری کمی عقب است ، که باعث می شود برای تیم های راه دور کمتر مناسب باشد.

G Suite در مقابل Office 365 Security

امنیت یکی از مهمترین نگرانی های مشاغل کوچک هنگام استفاده از برنامه های ابری است. بیایید ببینیم که چگونه G Suite و Office 365 از داده هایی که در سیستم عامل های ابری خود ذخیره می کنید محافظت می کنند.

ویژگی های امنیتی G Suite

G Suite در بالای زیرساختهای ابری Google ساخته شده است و از همان سطح امنیتی استفاده شده توسط خود Google استفاده می کند. این شامل شناسایی خودکار فعالیت های مشکوک ، تلاش های فیشینگ و سایر تلاش های هک می شود.

به عنوان سرپرست ، Google به شما اجازه می دهد سیاست های مختلفی را برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به کنسول مدیریت خود یا هر یک از حساب های کاربری تنظیم کنید. شما می توانید از احراز هویت دو عاملی استفاده کرده و آن را برای همه کاربران خود اعمال کنید.

همچنین بخوانید:
Squarespace vs WordPress - کدام یک بهتر است؟ (مزایا و معایب)

همچنین دارای ویژگی محافظت از نشت داده است که در آن می توانید کلمات کلیدی را برای جلوگیری از هرگونه ارتباط خروجی تنظیم کنید. G Suite دارای قابلیت شناسایی هرزنامه ، ویروس و بدافزار داخلی است که کلیه اسناد و پیوست ها را اسکن می کند.

ویژگی های امنیتی Office 365

Office 365 به شما امکان می دهد احراز هویت چند عامل را برای همه رمزهای عبور کاربر فعال کنید. همچنین با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی خود عادات کاری هر کاربر را می آموزد تا فعالیت های مشکوک را شناسایی کرده و در صورت بهم ریختن مکان آنها را پرچم گذاری کند.

این شامل یک ابزار پیشگیری از دست دادن داده ها برای محافظت در برابر سرقت و نشت اطلاعات است. سازمان شما همچنین می تواند با استفاده از ابزار مدیریت دستگاه ، دسترسی کاربر به دستگاه های صادر شده توسط شرکت را محدود کند.

Office 365 همچنین از اسکن مایکروسافت ، ویروس و ابزارهای شناسایی بدافزار برای اسکن کلیه اسناد ، ایمیل ها و پیوست ها استفاده می کند.

نمودار مقایسه G Suite و Office 365

بعد از خواندن تمام اطلاعات فوق ، هنوز ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که کدام یک از این دو برای مشاغل شخصی شما بهتر است. همانطور که مشاهده کردید هر دو ویژگی های مشابهی را با قیمت های مشابه ارائه می دهند.

بیایید هر دو G Suite و Office 365 را در کنار هم مقایسه کنیم تا یک مرور سریعتر داشته باشیم.

امکاناتG Suiteدفتر ۳۶۵
قیمت گذاریپایه – 5 دلار / کاربر / ماه
تجارت – 10 دلار / کاربر / ماه کار
– 29 دلار / کاربر / ماه
ملزومات تجاری – 6 دلار / کاربر / ماه
تجارت – 10 دلار / کاربر / ماه
حق بیمه کسب و کار – 15 دلار / کاربر / ماه
برنامه های سازمانی از ۸ دلار / کاربر / ماه با تعهد سالانه
فضای ذخیره ابری۳۰ گیگابایت
نامحدود (۱ ترابایت برای کمتر از ۵ کاربر)
۱ ترابایت برای همه برنامه ها
۵۰ گیگابایت ذخیره سازی ایمیل
برنامه هاسندنگار ، کاربرگ ، اسلایدها ، نگه داشتن ، تقویم ، Hangouts ، Gmail ، عکس هاWord ، Excel ، PowerPoint ، OneNote ، Outlook
راحتی در استفاده– کنترل های بهتر مدیر
– برنامه های وب و موبایل بهتر
برنامه های بهتر دسک تاپ
همکاریویرایش
Hangouts چند کاربره به صورت زنده برای کنفرانس ویدیویی و پیامک های
Google Voice برای تماس های تلفنی و پیام کوتاه
ویرایش مستقیم چند کاربره
Skype for Business (فقط با برنامه های Business Premium یا Enterprise در دسترس است)
امنیتایمیل حرفه ای حرفه ای ایمن
محافظت از امنیت ابری گوگل از بین بردن داده های
احراز هویت دو عامل
و جلوگیری از نشت
در هرزنامه ، ویروس و تشخیص فعالیت غیرمعمول داخلی
ایمیل حرفه ای تجاری امن
فناوری ابر ابر مایکروسافت
احراز هویت چند عاملی
از بین رفتن داده ها و جلوگیری از نشتی
اسپم داخلی ، ویروس و فعالیت های غیرمعمول
شروع کنیدG Suite بخریدOffice 365 را بخرید

نتیجه گیری – G Suite در مقابل Office 365 – کدام یک بهتر است؟

G Suite و Office 365 هر دو مجموعه عالی بهره وری ابر هستند. هر دو مشاغل شما را قادر می سازند با یکدیگر همکاری کنند ، پرونده ها را بصورت آنلاین ذخیره کنند و به راحتی آنها را به اشتراک بگذارند. هر دو با استفاده از دستگاه های مختلف شما را آزاد می کنند تا از هرجایی کار کنید.

ما معتقدیم که G Suite انتخاب بسیار بهتری برای صاحبان مشاغل کوچک است. استفاده از آن بسیار آسان تر است ، بهترین برنامه های وب و موبایل آنهاست ، و احتمالاً شما قبلاً از بسیاری از برنامه های آنها مانند Gmail ، Calendar ، Photos ، Google Docs و موارد دیگر استفاده کرده اید.

مزیت دیگر G G Suite قیمت گذاری است. اگر از یک برنامه اولیه استفاده می کنید ، می توانید فضای ذخیره سازی بیشتری بخرید و با برنامه های تجاری و شرکتی آنها فضای ذخیره سازی نامحدود دریافت می کنید.

G Suite همچنین دارای یک کنترل پنل مدیریت ساده تر با تعداد زیادی مستند است. به عنوان یک مالک مشاغل کوچک ، این امر به تنهایی در وقت شما در هنگام افزودن کارمندان و مدیریت حساب ها صرفه جویی می کند.

Office 365 بیشتر مناسب مشاغل سطح سازمانی است که همه کارمندان با استفاده از رایانه شخصی ویندوز در یک دفتر کار می کنند. اگر در یک اکوسیستم ویندوز هستید ، برنامه های دسک تاپ آنها درجه یک هستند.

در پایان روز ، واقعاً انتخاب به کدام سیستم عامل بیشتر آشنایی دارد؟ اگر از Gmail برای ایمیل شخصی خود استفاده می کنید ، پس G G Suite را دوست خواهید داشت . اگر عادت دارید از Outlook استفاده کنید ، پس Office 365 را دوست خواهید داشت .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند G Suite و Office 365 گوگل را مقایسه کنید تا بفهمید کدام یک بهتر است

آشکار سازی:ما در تیلو وب با پایبندی به اصول اخلاقی و اجتماعی به قانون کپی رایت احترام می گزاریم و اعلام می نماییم این مطلب از سایت
www.wpbeginner.com
برداشت و ترجمه شده است.با سپاس از توجه شما.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً برای آموزش های ویدئویی وردپرس در کانال YouTube ما مشترک شوید . همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک پیدا کنید .